Nazwa klasy Diabel.
Posiada wlasny model diabla
Wlasny nóż.
I jakąś super moc.
DAJE NAJ +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.01.2014 11:30
Nazwa klasy Diabel.
Posiada wlasny model diabla
Wlasny nóż.
I jakąś super moc.
DAJE NAJ +
Napisano 18.01.2014 11:45
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Diabel"; new const opis[] = "Nie widzialny na nozu"; new const bronie = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage"); } public plugin_precache() { static szModel[ ] = "models/player/models/diabel.mdl/models/diabel.mdl.mdl"; precache_model( szModel ); precache_model("models/new_noz/p_diabel.mdl"); precache_model("models/new_noz/v_diabel.mdl"); precache_model("models/new_noz/w_diabel.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 4) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public fwSpawn_ModelGracza( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "models/diabel.mdl" ); } public ModelBroni_CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/new_noz/v_diabel.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/new_noz/p_diabel.mdl") } } } public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/new_noz/w_diabel.mdl") return FMRES_SUPERCEDE } public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(5)) { set_user_hitzones(idattacker, this, 2); } return HAM_IGNORED; }
Edytuj siceizke modelu czlowieka teraz jest models/diabel.mdl
a modele noza to models/new_noz/p_diabel.mdl
models/new_noz/v_diabel.mdl
models/new_noz/w_diabel.mdl
jest nie widzialny na nozu
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych