Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

MOdyfikacja Vipa dodanie inteligencji

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kacper:D

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:kacper
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 16.01.2014 22:45

proszę o dodanie do tego vip cos takie jak +20 inteligencji

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include

forward amxbans_admin_connect(id);

new CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg;

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Nadchodzi VIP!!!",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
#else
return Ham_Item_PreFrame;
#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
}
}
}
public logevent_round_start(){
g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
g_FreezeTime=true;
++gRound;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
if(!g_FreezeTime){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 20);
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+20, 20), CS_ARMOR_VESTHELM);
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+500, 20000), 1);
}
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid)+(hs?15:10));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))

new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych