Witam mam problem z tym, że te "IF" nie działają do każdej przydzielonej klasy lecz działą tylko ostatni HUD z listy i jest przypisywany do każdej jednej klasy, możecie looknąć co jest nie tak w kodzie ?
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "saper")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Miny : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_mine(id), cod_get_user_class_max_mine(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Medyk")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_medkit(id), cod_get_user_class_max_medkit(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zjawa")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_duch(id), cod_get_user_class_max_duch(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Wsparcie Ogniowe")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_rocket(id), cod_get_user_class_max_rocket(id)); else set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety); } return PLUGIN_CONTINUE;