Jaka jest najoptymalniejsza kolejnosc warunkow?
Przyklad
public TakeDamage() { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) } }a moze taka
public TakeDamage() { if(!is_user_connected(idattacker)||!ma_klase[idattacker]||!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) }lepiej pakowac wszystko do jednego if i jesli jest rozne to ham ignored czy lepiej jest uzyc jednego if i zrobic jeden dlugi warunek za pomoca '&&', a moze podzielic (na poczatku if connected, potem ma klase, potem czy dmg jest z broni (damagebits), a na koncu random itp.). Jak to zrobic optymalnie. proszę o rozwiniecie odpowiedzi bo zzera mnie ciekawosc.