Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o 3 klasy m.in. Komandor

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kefs

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 14.01.2014 20:21

Komandor

Opis: ak47, 2 skoki, ubranie wroga.

Staty: 10, 10, 10, 10

 

Wojskowy

Opis: 400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1

Staty: 5, 10, 15, 0

 

Legionista

Opis:  strzelając w plecy zadaje 2x większe obrazenia, autobh, i Bron to co mają TT podobne do AUG z tym przybliżeniem :P

Staty: 5, 5, 10, 10


  • +
  • -
  • 1

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.01.2014 20:29

Komandor :


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

		

new const nazwa[] = "Komandor";

new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga.";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool: ma_klase[33];

new skoki[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

	

public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");



	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");



}
public cod_class_enabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 0);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Wojskowy:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Wojskowy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Play"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Wojskowy";

new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 5;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 0;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);	

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 20:33

  • +
  • -
  • 3

#3 Kefs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 14.01.2014 20:56

Ok dzięki :3


  • +
  • -
  • 0

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2014 15:05

Legionista

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 Kefs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 15.01.2014 16:02

Dzięki leci + i można zamknąć ;D


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych