Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Źle napisany plugin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OverShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 13.01.2014 16:19

Witam i zarazem proszę o pomoc

 

linia 81 to   if( is_user_alive(victim)  && !zp_get_user_zombie(attacker) && is_in_dd[attacker])

L 01/12/2014 - 21:47:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp43_addon_damage_bar.amxx")
L 01/12/2014 - 21:47:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_user_zombie")
L 01/12/2014 - 21:47:55: [AMXX]  [0] zp43_addon_damage_bar.sma::fw_damage (line 81)

public fw_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{


    if( is_user_alive(victim)  && !zp_get_user_zombie(attacker) && is_in_dd[attacker])
    {


    SetHamParamFloat(4, damage * 2)

    }        

}

Użytkownik OverShot edytował ten post 13.01.2014 16:20

  • +
  • -
  • 0

#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 13.01.2014 16:28

public fw_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
if(is_user_connected(victim) && is_user_connected(attacker))
{
if( is_user_alive(victim) && !zp_get_user_zombie(attacker) && is_in_dd[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2)
}
}
}
Powinno być dobrze. Sory za taki format (brak tabulacji), ale jestem na komórce.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych