Witam poszukuje takiej klasy (wiem ze juz gdzies byla) ze strzelajac w gracza "upijasz go" ze mu sie buja ekran.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam klasy "która upija" gracza.Jeśli zły dzial przeniescie do poprawnego.
#1
Napisano 13.01.2014 16:14
#2
Napisano 13.01.2014 16:33
Jedyne co ci mogę pomóc, to mógłbyś efekt upicia zrobić w inny sposób bez tego ekranu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Opis"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new g_msg_screenfade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }
A jak chcesz z tym ekranem to musisz wyciąć kod z chickenmod.
Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!
- IP: 176.9.142.200:27081
Wbijaj!
#3
Napisano 13.01.2014 16:39
A jest moze gotowy plugin z tym np. perk i zeby to przerobic ? a jak to dokladnie wyglada w Twojej klasie ? Co sie dzieje ?
#4
Napisano 14.01.2014 20:37
ref
#5
Napisano 16.01.2014 15:45
http://amxx.pl/topic/5147-nasty-flashbangs/
A z tego kod "naćpania" jakbyś sobie zabrał?
Może ekran się nie buja, ale efekt fajny.
A jak nie to, zawsze można zaczerpnąć kod z :
http://amxx.pl/topic/45429-amx-sniperrealism/
Tutaj już ekran się buja .
Tylko zamiast bujania podczas ruchu awp, przerobić aby podczas zadawania obrażeń ktoś miał motyw z tym bujaniem...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#6
Napisano 16.01.2014 16:20
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:ma_klase[33]; new gmsg_SetFOV; new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Opis"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); gmsg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") } public cod_class_enabled(id){ ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id] = false; } public Damage(id){ new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker ) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1){ client_cmd(id,"default_fov 20") message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id ) write_byte( 180 ) message_end( ) remove_task( id ); set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,4) set_task( 8.0 , "odzatruj" , id ) } return PLUGIN_CONTINUE; } public odzatruj( id ){ client_cmd(id,"default_fov 90") message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id ) write_byte( 90 ) message_end( ) }
efekt wygląda tak (kod z mojego diablo) sprawdź czy działa wogóle to co ja ci tam napisalem
I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych