Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam klasy "która upija" gracza.Jeśli zły dzial przeniescie do poprawnego.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 13.01.2014 16:14

Witam poszukuje takiej klasy (wiem ze juz gdzies byla) ze strzelajac w gracza "upijasz go" ze mu sie buja ekran.



#2 Czeski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.01.2014 16:33

Jedyne co ci mogę pomóc, to mógłbyś efekt upicia zrobić w inny sposób bez tego ekranu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Klasa";

new const opis[] = "Opis";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(2) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 

A jak chcesz z tym ekranem to musisz wyciąć kod z chickenmod.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!

  • IP: 176.9.142.200:27081

Wbijaj!


#3 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 13.01.2014 16:39

A jest moze gotowy plugin z tym np. perk i zeby to przerobic ? a jak to dokladnie wyglada w Twojej klasie ? Co sie dzieje ?



#4 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 20:37

ref



#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 16.01.2014 15:45

http://amxx.pl/topic/5147-nasty-flashbangs/

A z tego kod "naćpania" jakbyś sobie zabrał?
Może ekran się nie buja, ale efekt fajny.

A jak nie to, zawsze można zaczerpnąć kod z :

http://amxx.pl/topic/45429-amx-sniperrealism/

Tutaj już ekran się buja .
Tylko zamiast bujania podczas ruchu awp, przerobić aby podczas zadawania obrażeń ktoś miał motyw z tym bujaniem...

 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 16.01.2014 16:20


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"



new bool:ma_klase[33];
new gmsg_SetFOV;


new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;


public plugin_init() {
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	gmsg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
	
	
}

public cod_class_enabled(id){

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id){

ma_klase[id] = false;

}

public Damage(id){

new attacker = get_user_attacker(id);


if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker )
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1){
		
		client_cmd(id,"default_fov 20")
		message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id )
		write_byte( 180 )
		message_end( )
		remove_task( id );
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,4)
		set_task( 8.0 , "odzatruj" , id )
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
}
public odzatruj( id ){
	client_cmd(id,"default_fov 90")
	message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id )
	write_byte( 90 )
	message_end( )
}



efekt wygląda tak (kod z mojego diablo) :D sprawdź czy działa wogóle to co ja ci tam napisalem :D

 

4ik3.jpg


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych