Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Co oznaczają przedrostki typu "fw" i co zrobić, w else nie robiło nic


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 18:29

Witam,

ostatnio czytając dokumentację czy pisząc klasy często natrafiam np na:

fwPrethink_Niewidzialnosc
fwSpawn_Grawitacja

 

Co one oznaczają ?

 

A drugie pytanie tyczy się tego (nie wiem czy w ogóle działa xD)

public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
        
    new team = get_user_team(id)
    if(ma_klase[id] && team == 1)
    {
        engclient_cmd(id, "weapon_knife"); //daje graczowi tylko nóż
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); //jeśli nie jest w terro co wpisać, aby nic nie robil ?
    }
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 18:35

fw - forward.

Czyli to jest jakby informacja, że to zarejestrowane zdarzenie :P.

fwPrethink_Niewidzialnosc  // Zdarzenie PreThink (bardzo czesto sie wykonuje) gdzie ktos ustawia niewidzialnosc.
fwSpawn_Grawitacja    // Zdarzenie przy Spawnie :P gdzie ktos ustawia grawitacje :)

2.

public CurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
        
    if(!is_user_alive(id))
    return;

    new team = get_user_team(id)
    if(ma_klase[id] && team == 1 && get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)  // poprawiony warunek.
    {
        engclient_cmd(id, "weapon_knife"); //to nie daje tylko noz... tylko wymusza zmiane na noz, czyli nie mozna zmienic na inna bron :P
         
    }
    // usun else aby nic nie robil :)
}
 

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.01.2014 18:48

fw - forward.
Czyli to jest jakby informacja, że to zarejestrowane zdarzenie :P.

fwPrethink_Niewidzialnosc // Zdarzenie PreThink (bardzo czesto sie wykonuje) gdzie ktos ustawia niewidzialnosc.
fwSpawn_Grawitacja // Zdarzenie przy Spawnie :P gdzie ktos ustawia grawitacje :)

Równie dobrze, zamiast fw mogło by tam być pl, to tylko nazewnictwo zmiennych, co z działaniem nie ma nic wspólnego, a nawet nie wiadomo czy na pewno są to zmienne od thinka i spawnu, bo tak jak napisałem, to tylko nazwy zmiennych.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 19:29

Czyli do poprawnego działania nie jest wymagane fw ?

 

HubertTM dzięki ;) ale myślałem, że da się to zrobić else (wszystko ostatnio chcę robić else ;x)


  • +
  • -
  • 0

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.01.2014 19:48

 

fw - forward.
Czyli to jest jakby informacja, że to zarejestrowane zdarzenie :P.

fwPrethink_Niewidzialnosc // Zdarzenie PreThink (bardzo czesto sie wykonuje) gdzie ktos ustawia niewidzialnosc.
fwSpawn_Grawitacja // Zdarzenie przy Spawnie :P gdzie ktos ustawia grawitacje :)
Równie dobrze, zamiast fw mogło by tam być pl, to tylko nazewnictwo zmiennych, co z działaniem nie ma nic wspólnego, a nawet nie wiadomo czy na pewno są to zmienne od thinka i spawnu, bo tak jak napisałem, to tylko nazwy zmiennych.

 

Ano zapomniałem dopisać, bo uważałem to za oczywistość, jakoś tak myślałem, że RasiaQ się domyślić.

 

 

 

Czyli do poprawnego działania nie jest wymagane fw ?

Nie :) Możesz taką zmienną nazwać nawet KrzyczTrybson i zadziała ;)


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 20:02

Dzięki wszystkim ;) Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.01.2014 20:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych