Witam, mam problem z zablokowanie mocy pokemonów (na +pokeskill) na małych mapach. Używam pluginu cmds_block, który szwankuje, albo blokuje skille na każdej mapie i nie na określony czas tylko na zawsze, albo nie blokuje wcale. Moja prośba do was jest taka, aby ktoś przerobił ten plugin aby blokował skille na mapach knife_zone, scoutzknivez, aim_, fy_ oraz awp_ lub powiedział co zrobić, żeby efekt był taki jakiego potrzebuje.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "CMDS Block" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" new bool: g_blocked = false; /******************************************** ** INSTRUKCJA: ** ** - do zmiany czasu blokady służy ** ** zmienna g_block_time ** ** - blokowane komendy zmieniamy ** ** w zmiennej g_commands ** ** - mapy, na których blokada ma być ** ** - ciągła dopisujemy w zmiennej g_maps ** ********************************************/ new Float: g_block_time = 10.0; new const g_commands[][] = { "+pokeskill", "+pokeskill1", "+pokeskill2", "+pokeskill3" } new const g_maps[][] = { "awp_", "knife_zone", "scoutzknivez", "fy_", "aim_", "cs_deathmatch" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); new mapname[32], i; get_mapname(mapname, charsmax(mapname)); for(i = 0; i < sizeof g_commands; i++) { register_clcmd(g_commands[i], "cmd_block"); } for(i = 0; i < sizeof g_maps; i++) { if(equali(mapname, g_maps[i])) { g_blocked = true; return PLUGIN_CONTINUE; } } register_event("HLTV", "round_start", "a", "1=0", "2=0"); return PLUGIN_CONTINUE; } public round_start() { remove_task(); g_blocked = true; set_task(g_block_time, "remove_block"); } public remove_block() { g_blocked = false; remove_task(); } public cmd_block() { if(g_blocked) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */