Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie skilli pokemonow na malych mapach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 K.R.Z.Y.W.O.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łężany
Offline

Napisano 11.01.2014 11:42

Witam, mam problem z zablokowanie mocy pokemonów (na +pokeskill) na małych mapach. Używam pluginu cmds_block, który szwankuje, albo blokuje skille na każdej mapie i nie na określony czas tylko na zawsze, albo nie blokuje wcale. Moja prośba do was jest taka, aby ktoś przerobił ten plugin aby blokował skille na mapach knife_zone, scoutzknivez, aim_, fy_ oraz awp_ lub powiedział co zrobić, żeby efekt był taki jakiego potrzebuje.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>


#define PLUGIN "CMDS Block"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"


new bool: g_blocked = false;


/********************************************
** INSTRUKCJA:   **
**  - do zmiany czasu blokady służy   **
**    zmienna g_block_time   **
**  - blokowane komendy zmieniamy   **
**    w zmiennej g_commands   **
**  - mapy, na których blokada ma być   **
**  - ciągła dopisujemy w zmiennej g_maps  **
********************************************/


new Float: g_block_time = 10.0;


new const g_commands[][] = {
"+pokeskill",
"+pokeskill1",
"+pokeskill2",
"+pokeskill3"
}


new const g_maps[][] = {
    "awp_",
    "knife_zone",
    "scoutzknivez",
    "fy_",
    "aim_",
    "cs_deathmatch"
}


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);


new mapname[32], i;
get_mapname(mapname, charsmax(mapname));


for(i = 0; i < sizeof g_commands; i++) {
register_clcmd(g_commands[i], "cmd_block");
}
for(i = 0; i < sizeof g_maps; i++) {
if(equali(mapname, g_maps[i])) {
g_blocked = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
register_event("HLTV", "round_start", "a", "1=0", "2=0");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public round_start() {
remove_task();
g_blocked = true;
set_task(g_block_time, "remove_block");
}




public remove_block() {
g_blocked = false;
remove_task();
}


public cmd_block() {
if(g_blocked) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Torondirn

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 15.01.2014 06:53

Wiedz że plugin działa tak że przez pierwsze 10 sekund nie można używać skili na dużych mapach :).

Jeśli i tak ci nie działa spróbuj dać plugin :

1. Nad pokemod.amxx 

2. Wgraj jeszcze raz plugin oryginalny i zobacz czy czegoś nie zmieniałeś 

3. Jeśli to nie pomoże napisz do mnie na PW to ci to zrobię za darmo :) 


Użytkownik Torondirn edytował ten post 15.01.2014 06:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych