Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Warcry dla klasy fala odpychająca ktora zadaje dmg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 09.01.2014 20:54

Witam, 
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca ;)
Fala wygląda mnie  tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
thumb_amxx_1389219096__warcry.jpg
 
a więc zaczynamy 
 
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
 
gdzieś w 
 
public plugin_precache()
 
dodajemy
 
precache_sound("diablo/warcry.wav");
 
 
 
public ResetHUD(id)
 
przed 
if (is_user_connected(id))
 
dodajemy 
ilosc_fal[id]=1;
 
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler

 

I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w 
 
 
public client_PreThink ( id ) 
 
pod
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){
		
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
		
	}

To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){
		fala_odepch(id)
	}
Teraz krutkie objaśnienie 
 change_health(pid,-40,id,"")
- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350
tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350 ;P
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
siła odrzutu zależna od inteligencji 

 


  • +
  • -
  • 1

I love street workout <3 


#2 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.03.2014 18:07

Masz tu plusik ode mnie .A moglbys jeszcze powiedziec jak zrobic zeby zwiekszyc ilosc uzyc np do 3 uzyc i mozna bylo uzywac co 15 sekund
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych