Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Losowe bronie na mapach AIM

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Don_Turbo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2014 19:07

Witam :)

 

Czy istnieje możliwość stworzenia pluginu, który na mapach AIM ładowałby losowe bronie zamiast tych standardowo leżących na ziemi?

Jeśli tak, to bardzo bym prosił :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 09.01.2014 19:45

Sprawdź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new MAX;
new Weapons[][] = {
    "weapon_ak47",
    "weapon_m4a1"
}
new Bronie[] = {
    CSW_AK47, CSW_M4A1
}
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
    RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
    register_logevent("Rozdaj_bronie", 2, "1=Round_Start")
}
public plugin_cfg()
    MAX=get_maxplayers()
public HamTouchPre( weapon ) {
    
    if(!pev_valid(weapon))
        return HAM_IGNORED;
    new name[20];
    pev(weapon, pev_model, name, 19);
    if(containi(name, "w_backpack") != -1)
        return HAM_IGNORED;
    
    return HAM_SUPERCEDE;
    
}
public Rozdaj_Bronie()
    funkcja()

public funkcja(){
    for(new i=1; i<=MAX; i++){
        if(is_user_alive(i)){
            new losowa = random_num(0, sizeof Bronie - 1)
            new bron = Bronie[losowa]
            give_item(i, Weapons[losowa]);
            cs_set_user_bpammo(i, bron, 250)
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Don_Turbo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2014 20:17

Niestety, nie działa. Nie mogę podnosić broni... :/


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 09.01.2014 20:29

Aaaa, ja zrozumiałem, że chcesz mieć losowaną broń na początku rundy i by nie podnosić tych z ziemi :P Wybacz, nie pomogę w takim razie.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych