Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie dziala na klasie 1/1 z noza

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 08.01.2014 19:27

Witam mam taki problem z pewna klasa.. po prostu nie dziala NA NIEJ 1/1 z noza czyli powiedzmy ktoś inna klasa ma 1/1 z noza i chce zabić kogośi siedzi na tej klasie to nie zabije go bo nie dziala 1/1 a na innych dziala..

 

DOKLaDNIEJ:

 

Klasa X - Klasa na ktorej nie dziala 1/1 z noza

Klasa Y - Klasa ktora ma 1/1 z noza

 

Klasa Y chce zabic klase X ale jej sie nie udaje bo klasie X nie dziala 1/1 z noza . xD



#2 MaroTM

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.01.2014 19:37

Daj sma klasy X.


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij: rep_up.png


#3 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 08.01.2014 21:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Assasin XXL";
new const opis[]    = "1/1 z kosy, niewidzialnosc , autobh , grawitacja , 1/3 na wyrzucenie broni";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie   = 500;
new const kondycja  = 1000;
new const inteligencja = 600;
new const wytrzymalosc = 600;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[1/1 z kosy, niewidzialnosc , autobh , grawitacja , 1/3 na wyrzucenie broni] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 3) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
proszę i powiedz ktora linijke edytowaleś zebym wiedzial w przyszlosci.

#4 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.01.2014 21:48

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

 

Zamień na to:

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

 

Albo po prostu dodaj w plugin_init() tę linijkę

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

 


glut (08.01.2014 21:58):
Co mu da dwa razy

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

??

  • +
  • -
  • 0

#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.01.2014 22:14

Jezu nie zauważyłem, ze on tam ma dodane już xD
Spróbuj użyć innego kodu na 1/1. Gdybym mial dostęp do kompa , to bym Ci dał. :/
Poszukaj w poradnikach tam będzie.
  • +
  • -
  • 0

#6 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 09.01.2014 07:12

Nie mogę edytować więc zamień to:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

 

Na to :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
            
    return HAM_IGNORED;
}

 

I sprawdź czy działa


  • +
  • -
  • 0

#7 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2014 08:17

to ma być 1/1 z PPM czy z LPM

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_button(id) & IN_ATTACK2)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
            
    return HAM_IGNORED;
}

// dla pewności dodane +200 dmg w czasie ataku ;P

 


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 09.01.2014 08:27

  • +
  • -
  • 0

#8 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.01.2014 09:24

Trzym ;)

Następnym razem polecam http://amxx.pl/generator-klas/

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#9 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 09.01.2014 12:04

@up FORMOZA zle polecasz, przy generowaniu 1/1 z kosy nie dziala.

//PS Nie traktujcie jako spamu, chce poprawic, zeby nie bylo pozniej watpliwosci
  • +
  • -
  • 0

#10 Atroven

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 09.01.2014 14:44

No to któro .. czyje .. w koncu jest dobre ...







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych