Witam mam często gęsto crashe ale niestety exp zapisuje się przy zmianie mapy lub gdy gracz wyjdzie z serwera w czasie grania
Ręcznie dodałem new PlayerLastXp[33]
oraz tego małego ifa
if(PlayerXp[id] > PlayerLastXp[id]+25) { SaveLevel(id) PlayerLastXp[id] = PlayerXp[id] }
Chciałbym aby gracz miał zapisany exp po przekroczeniu 25 ( 1 kill = 5 expa , gracz vip = 10 expa za kill
new PlayerLastXp[33] public check_level(id) { if(PlayerXp[id] > PlayerLastXp[id]+25) { SaveLevel(id) PlayerLastXp[id] = PlayerXp[id] } if(PlayerLevel[id] < MAXLEVEL-1 && get_pcvar_num(p_Enabled)) { while(PlayerXp[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]]) { PlayerLevel[id]++; if(is_user_alive(id)) { if ( get_pcvar_num(level_style) ) { give_weapon(id); } new p_origin[3]; get_user_origin(id, p_origin, 0); set_sprite(p_origin, levelspr, 30) set_sprite(p_origin, levelspr2, 30) } emit_sound(id, CHAN_ITEM, LevelUp, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); static name[32] ; get_user_name(id, name, charsmax(name)); client_printcolor(0, "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_UP", name, PlayerLevel[id]); } } }
Użytkownik OverShot edytował ten post 07.01.2014 18:58