Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis nvault po przekroczeniu expa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OverShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 07.01.2014 18:58

Witam mam często gęsto crashe ale niestety exp zapisuje się przy zmianie mapy lub gdy gracz wyjdzie z serwera w czasie grania

 

Ręcznie dodałem new PlayerLastXp[33]

 

oraz tego małego ifa

    if(PlayerXp[id] > PlayerLastXp[id]+25)
    {
        SaveLevel(id)
        PlayerLastXp[id] = PlayerXp[id]
    }

Chciałbym aby gracz miał zapisany exp po przekroczeniu 25 ( 1 kill = 5 expa , gracz vip = 10 expa za kill

 

new PlayerLastXp[33]
public check_level(id)
{

    if(PlayerXp[id] > PlayerLastXp[id]+25)
    {
        SaveLevel(id)
        PlayerLastXp[id] = PlayerXp[id]
    }

    if(PlayerLevel[id] < MAXLEVEL-1 && get_pcvar_num(p_Enabled))
    {
        while(PlayerXp[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
        {
            PlayerLevel[id]++;
                
            if(is_user_alive(id))
            {    
                if ( get_pcvar_num(level_style) )
                {
                    give_weapon(id);
                }
                
                new p_origin[3];
                get_user_origin(id, p_origin, 0);
                
                set_sprite(p_origin, levelspr, 30)
                set_sprite(p_origin, levelspr2, 30)
            }
            emit_sound(id, CHAN_ITEM, LevelUp, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
            
            static name[32] ; get_user_name(id, name, charsmax(name));
            client_printcolor(0, "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_UP", name, PlayerLevel[id]);
        }
    }
}

Użytkownik OverShot edytował ten post 07.01.2014 18:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych