Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin ktory jest niedostepny w pierweszej rudzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zurawa123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:98
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 14.07.2009 23:07

Chodzi o to ze robie swoj plugin i zalezy mi na tym by byl niedostepny przez pierwsza runde oto kod
moze byc niedostepny na ruzne wasze sposopy ale bym byl zadowolony gdyby jego przyciski nie bylo dostepne
czyli poprostu bylo by go widac ale nie mozna by w niego kliknoc
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "nic"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ojciec @ c*******.**"

new m4_koszt;
new ak_koszt
new awp_koszt
new gmsg1, gmsg2, gmsg3;   

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    m4_koszt = register_cvar("m4_koszt","55")
    ak_koszt = register_cvar("ak_koszt","55")
    awp_koszt = register_cvar("awp_koszt","99")
    register_clcmd("say /m4", "cmd_buym4")
    register_clcmd("/m4", "cmd_buym4")
    register_clcmd("say /ak", "cmd_buyak")
    register_clcmd("/ak", "cmd_buyak")
    register_clcmd("say /awp", "cmd_buyawp")
    register_clcmd("/awp", "cmd_buyawp")
    register_clcmd("say /bron","func_pyrki") 
    gmsg1 = CreateHudSyncObj();
    gmsg2 = CreateHudSyncObj(); 
    gmsg3 = CreateHudSyncObj();
}

public cmd_buym4(id)
{
    new health = get_user_health(id)
    new hfor = get_pcvar_num(m4_koszt)
    if(health < hfor)
      client_print(id, print_chat, "Nie masz zycia na m4")
    else
    {
        fm_set_user_health(id, health-hfor)
        fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
        fm_give_item(id, "ammo_556nato")
        fm_give_item(id, "ammo_556nato")
        fm_give_item(id, "ammo_556nato")
        new name[32]
        get_user_name(id,name,31)
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 10.0)
        ShowSyncHudMsg(0,gmsg1, "%s kupil m4ai za 55hp ty tez tak mozesz wpisz w chat /bron", name)
        client_print(id, print_chat, "Kupiles m4a1")
    }
}
public cmd_buyak(id)
{
    new health = get_user_health(id)
    new hfor = get_pcvar_num(ak_koszt)
    if(health < hfor)
      client_print(id, print_chat, "Nie masz zycia na ak")
    else
    {
        fm_set_user_health(id, health-hfor)
        fm_give_item(id, "weapon_ak47")
        fm_give_item(id, "ammo_762nato")
        fm_give_item(id, "ammo_762nato")
        fm_give_item(id, "ammo_762nato")
        new name[32]
        get_user_name(id,name,31)
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 10.0)
        ShowSyncHudMsg(0,gmsg2, "%s kupil ak47 za 55hp ty tez tak mozesz wpisz w chat /bron", name)
        client_print(id, print_chat, "Kupiles ak47")
    }
}  
public cmd_buyawp(id)
{
    new health = get_user_health(id)
    new hfor = get_pcvar_num(awp_koszt)
    if(health < hfor)
      client_print(id, print_chat, "Nie masz zycia na awp")
    else
    {
        fm_set_user_health(id, health-hfor)
        fm_give_item(id, "weapon_awp")
        fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
        fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
        fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
        new name[32]
        get_user_name(id,name,31)
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 10.0)
        ShowSyncHudMsg(0,gmsg3, "%s kupil awp za 99hp ty tez tak mozesz wpisz w chat /bron", name)
        client_print(id, print_chat, "Kupiles awp")
    }
}
public func_pyrki(id)
{
    new menu = menu_create("yBronie za zycie","func_menu_pyrki") 

    menu_additem(menu,"wKup ak47 za 55hp","1",0)
    // Dodajemy wybór #1

    menu_additem(menu,"wKup m4ai za 55hp","2",0)
    //Dodajemy wybór #2
    menu_additem(menu,"wKup awp za 99hp","3",0)

    

    
    /*Pierwszy parametr, to uchwyt do naszego menu (dzięki temu kompilator wie,
    do którego menu ma się odnosić
    Drugi parametr to tekst, jaki gracz widzi przy danym wyborze
    Trzeci paramter to numer przypisany do pojedynczej opcji wyboru. Dzięki temu kompilator wie,
    co ma zrobić po naciśnięciu przycisku 1-szego,a co po naciśnięciu przycisku 2-giego
    Ostatni parametr to flagi potrzebne do otwarcia menu. Poniewam nie wymagamy żadnych flag w 1 i 2 przypadku, wpisujemy tam zero.
    W trzecim przypadku wymagana jest flaga ADMIN_BAN.*/
   
    //Dodajemy przycisk EXIT do naszego menu

    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)

    //Wyświetlamy menu

    menu_display(id,menu,0)
   
}
// Ta funkcja jest funckją, która jest wywoływana, gdy gracz naciśnie jakiś przycisk i dokona wyboru w naszym menu

public func_menu_pyrki(id,menu,item)
{
    //Gracz nacisnął klawisz exit, więc menu nie jest dłużej potrzebne

    if(item==MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    

    new data[6], iName[64]
    new access, callback
    //Pobieramy informacje o wciśniętym przycisku...

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
    //Musimy teraz zamienić informację przypisaną do zmiennej key z łańcucha znaków na numer (key, czyli wciśnięty klawisz)

    new key = str_to_num(data)

    /*Gracz zachęcony otrzymaniem darmowych pyrek skłania się do kliknięcia jakiegoś przycisku w naszym menu.
    Poniżej mamy kod, który odpowiada za działania wykonywane po naciśnięciu przycisku.*/

    switch(key)
    {
        case 1 : client_cmd(id, "/ak")
        
        case 2 : client_cmd(id, "/m4")

        case 3 : client_cmd(id, "/awp")
        
         
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}  

  • +
  • -
  • 0

#2 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.07.2009 20:11

No to daj set_taska, jak masz 2 min rundę to po 121 sekundach się włączył.
  • +
  • -
  • 0

#3 zurawa123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:98
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 15.07.2009 20:45

a jak dokladnie uzyc set_task w tym przypadku?

[ Dodano: 16-07-2009, 11:02 ]
odswiezam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych