Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] [Nowy cod] usunięcie cichych kroków

klasa

Najlepsza odpowiedź DeneQ , 05.01.2014 13:00

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
71.	{
72.		client_print(id, print_chat, "[Nozownik (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
73.		return COD_STOP;
74.	}
75.	noze[id] = 20;
76.	ma_klase[id] = true;
77.	g_isDying[id] = true;
78.	set_task(0.1, "pokaz_informacje", id+POKAZ_STATUS, _, _, "b");
79.	set_user_footsteps(id, 1);
80.	new param[1];
81.	param[0] = id
82.	set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b");
83.	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.01.2014 03:28

Witam,

Proszę o usunięcie w tej klasy cichych kroków, podanie w której linijce zmienia się poziom niewidzialności klasy oraz co definiują poniższe linijki:
 

 

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300
#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0
#define DAMAGE 30.0
#define DELAY 0.2

 

 plugin:

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DeneQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 05.01.2014 08:56

Łap

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej linijce zmieniasz wartość od 0 do 255 to jest stopień niewidzialności klasy

 

 

 

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300

#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0
#define DAMAGE 30.0

#define DELAY 0.2

 

Te linijki odpowiadają chyba zamożliwość rzucania tych noży:

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300

to jest chyba maksymalna prędkość rzucania noży

#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0

Maksymalne dmg zadawane ze skoku

#define DAMAGE 30.0

To chyba DMG z noża rzucanego a to ostatnie nie wiem. Nie jestem pewien co do tych DEFINE niech się jakiś expert odezwie :D

Załączone pliki


Użytkownik DeneQ edytował ten post 05.01.2014 08:57


#3 freetu

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.01.2014 12:33


set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej linijce zmieniasz wartość od 0 do 255 to jest stopień niewidzialności klasy

 

W tym pluginie są 3 takie linijki, to każdą trzeba zmodyfikować?


  • +
  • -
  • 0

#4 DeneQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 05.01.2014 13:00   Najlepsza odpowiedź

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
71.	{
72.		client_print(id, print_chat, "[Nozownik (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
73.		return COD_STOP;
74.	}
75.	noze[id] = 20;
76.	ma_klase[id] = true;
77.	g_isDying[id] = true;
78.	set_task(0.1, "pokaz_informacje", id+POKAZ_STATUS, _, _, "b");
79.	set_user_footsteps(id, 1);
80.	new param[1];
81.	param[0] = id
82.	set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b");
83.	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych