Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o poprawienie klasy Ninja Premium

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DDoS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 02.01.2014 19:14

Witam.

Jak wy temacie proszę o poprawienie klasy Ninja.
Otóż klasa posiadała 1/1 z noża lewym oraz prawym i postanowiłem to zmienić tylko na prawy lecz gdy zmieniłem kod że można zabić tylko z prawego na hita to teraz nie można wcale zabić na hita :( czy z lewego czy z prawego to i tak zadaję kole 200 hp :( a powinienem zabijać z prawego na hita. :(
Proszę o poprawienie tego.

sma podane niżej w kodzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>


#define ZADANIE_WSKRZES 6240


#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
        
new const nazwa[]   = "Ninja (Mega MAX Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z Kosy (PPM), 1/1 z AWP, 1/3 z Deagla, Slabo widoczny, 6 Skokow, AutoBH, Mniejsza grawidacja";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 1700;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 700;
new const wytrzymalosc = 500;


new ostatnio_prawym[33];
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");




}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;


}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;


return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;


        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,4) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}


public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { 
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE


new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)


entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)


}
return PLUGIN_CONTINUE
}


public Killed(id)
{
    if(ma_klase[id] && random_num(1, 1) == 1)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

Z góry dziękuje.



#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 02.01.2014 20:15

http://wklej.org/id/1222571/

Próbuj.


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 DDoS

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 02.01.2014 21:57

Nadal nie działa :/ lecz już jest trochę inaczej ponieważ przeważnie zabijesz z kosy na hita lecz nie zawsze + grawitacja jest mega duża! :(



#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 02.01.2014 22:04

Lecz nie zawsze?
Rozwiń myśl.

Może coś w silniku masz co blokuje 1/1 - masz problemy z innymi duperelami typu w klasie awp 1/1 nie działa czy he 1/1 ?

 

Może to zależne jest od perku iż nie zabijesz jak nie zawsze?

To dziwne iż czasem zabijesz czasem nie, jutro popatrzę jeszcze czy czasem 1/4 z dgl nie gryzie się z tym kodem.


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 DDoS

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 03.01.2014 11:10

Dobrze już sobie poradziłem :) 
Dzięki za pomoc, oczywiście za chęci pomocy ++ letą! :)

 

Temat można zamknąć. :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych