Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_user_rendering wartości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.07.2009 17:26

Witam, jaka jest domyślna wartość set_user_rendering? (normalnie widać gracza)
I jaka by była mniej więcej wartość pół widzialnej osoby+ biały odcień(kz adv albo dajrokan(o ile to nie to samo;p))
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.07.2009 20:48

Rendering Constants: 
enum {	
	kRenderNormal = 0,		/* src */
	kRenderTransColor,		/* c*a+dest*(1-a) */
	kRenderTransTexture,		/* src*a+dest*(1-a) */
	kRenderGlow,			/* src*a+dest -- No Z buffer checks */
	kRenderTransAlpha,		/* src*srca+dest*(1-srca) */
	kRenderTransAdd,		/* src*a+dest */
}

FX Constants: 
enum {	
	kRenderFxNone = 0, 
	kRenderFxPulseSlow, 
	kRenderFxPulseFast, 
	kRenderFxPulseSlowWide, 
	kRenderFxPulseFastWide, 
	kRenderFxFadeSlow, 
	kRenderFxFadeFast, 
	kRenderFxSolidSlow, 
	kRenderFxSolidFast, 	   
	kRenderFxStrobeSlow, 
	kRenderFxStrobeFast, 
	kRenderFxStrobeFaster, 
	kRenderFxFlickerSlow, 
	kRenderFxFlickerFast,
	kRenderFxNoDissipation,
	kRenderFxDistort,		/* Distort/scale/translate flicker */
	kRenderFxHologram,		/* kRenderFxDistort + distance fade */
	kRenderFxDeadPlayer,		/* kRenderAmt is the player index */
	kRenderFxExplode,		/* Scale up really big! */
	kRenderFxGlowShell,		/* Glowing Shell */
	kRenderFxClampMinScale,		/* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */
}

Normal (zgaduje, ale to nadal to 98%):
set_user_rendering(index,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)

A jak chcesz miec to co inne plugi to sprawdz sma, szybsze od zgadywania poprawnej kombinacji :>
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.07.2009 20:52

A jak chcesz miec to co inne plugi to sprawdz sma, szybsze od zgadywania poprawnej kombinacji :>


W tym właśnie problem, że do jednego nie ma sma, bo koleś nie udostępnia, a w drugim tego mnóstwo jest...
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.07.2009 21:07

naven, zrob sobie prosty plug co w czacie bedziesz pisac jakas pomende i 2 liczby.

Jako ze enum to tak naprawdę liczby od 0 to N to po prostu mozesz szybko przetestowac wszystkie kombinacje az uzyskasz to czego szkasz:

set_user_rendering(index,liczba1,100,100,100,liczba2,100)

tylko ze musisz to albo robic z kolega albo zmieniac wizerunek bota.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.07.2009 21:29

http://forums.allied...ad.php?p=600080
  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.07.2009 21:33

naven, zrob sobie prosty plug co w czacie bedziesz pisac jakas pomende i 2 liczby.

Jako ze enum to tak naprawdę liczby od 0 to N to po prostu mozesz szybko przetestowac wszystkie kombinacje az uzyskasz to czego szkasz:

set_user_rendering(index,liczba1,100,100,100,liczba2,100)

tylko ze musisz to albo robic z kolega albo zmieniac wizerunek bota.


Zrobiłem tak ale pomyliłem komendy i się dziwiłem czemu nie działa xD, teraz już cały mod hula ok, po pomógł
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych