Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
set_user_rendering wartości
#1
Napisano 13.07.2009 17:26
I jaka by była mniej więcej wartość pół widzialnej osoby+ biały odcień(kz adv albo dajrokan(o ile to nie to samo;p))
#2
Napisano 13.07.2009 20:48
Rendering Constants: enum { kRenderNormal = 0, /* src */ kRenderTransColor, /* c*a+dest*(1-a) */ kRenderTransTexture, /* src*a+dest*(1-a) */ kRenderGlow, /* src*a+dest -- No Z buffer checks */ kRenderTransAlpha, /* src*srca+dest*(1-srca) */ kRenderTransAdd, /* src*a+dest */ } FX Constants: enum { kRenderFxNone = 0, kRenderFxPulseSlow, kRenderFxPulseFast, kRenderFxPulseSlowWide, kRenderFxPulseFastWide, kRenderFxFadeSlow, kRenderFxFadeFast, kRenderFxSolidSlow, kRenderFxSolidFast, kRenderFxStrobeSlow, kRenderFxStrobeFast, kRenderFxStrobeFaster, kRenderFxFlickerSlow, kRenderFxFlickerFast, kRenderFxNoDissipation, kRenderFxDistort, /* Distort/scale/translate flicker */ kRenderFxHologram, /* kRenderFxDistort + distance fade */ kRenderFxDeadPlayer, /* kRenderAmt is the player index */ kRenderFxExplode, /* Scale up really big! */ kRenderFxGlowShell, /* Glowing Shell */ kRenderFxClampMinScale, /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */ }
Normal (zgaduje, ale to nadal to 98%):
set_user_rendering(index,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
A jak chcesz miec to co inne plugi to sprawdz sma, szybsze od zgadywania poprawnej kombinacji :>
#3
Napisano 13.07.2009 20:52
A jak chcesz miec to co inne plugi to sprawdz sma, szybsze od zgadywania poprawnej kombinacji :>
W tym właśnie problem, że do jednego nie ma sma, bo koleś nie udostępnia, a w drugim tego mnóstwo jest...
#4
Napisano 13.07.2009 21:07
Jako ze enum to tak naprawdę liczby od 0 to N to po prostu mozesz szybko przetestowac wszystkie kombinacje az uzyskasz to czego szkasz:
set_user_rendering(index,liczba1,100,100,100,liczba2,100)
tylko ze musisz to albo robic z kolega albo zmieniac wizerunek bota.
#6
Napisano 13.07.2009 21:33
naven, zrob sobie prosty plug co w czacie bedziesz pisac jakas pomende i 2 liczby.
Jako ze enum to tak naprawdę liczby od 0 to N to po prostu mozesz szybko przetestowac wszystkie kombinacje az uzyskasz to czego szkasz:
set_user_rendering(index,liczba1,100,100,100,liczba2,100)
tylko ze musisz to albo robic z kolega albo zmieniac wizerunek bota.
Zrobiłem tak ale pomyliłem komendy i się dziwiłem czemu nie działa , teraz już cały mod hula ok, po pomógł
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych