#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init(){
register_plugin("Sklep by MieTeK ed. HS4U", "1.3", "MieTeK ed. HS4U");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /kup", "Sklep");
}
public Sklep(id){
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK ed. HS4U");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Granat wybuchowy \r[Dostajesz granat wybuchowy] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Granat oslepiajacy \r[Dostajesz granat oslepiajacy] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[Dostajesz 300 grawitacji] \yKoszt: \r16000$");
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r4000$");
menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Losowanie XP 6000/7500] \yKoszt: \r7500$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Losowanie XP 12000/14500] \yKoszt: \r12000$");
menu_additem(menu, "Mega Doswiadczenie \r[Losowanie XP 17000/21300] \yKoszt: \r16000$");
menu_additem(menu, "Buty Szturmowca \r[Nie slychac twoich krokow] \yKoszt: \r10000$");
}
public Sklep_Handler(id, menu, item){
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item){
case 0:
{
if(kasa >= 5000){
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat wybuchowy!");
}
if(kasa < 5000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!");
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 11000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-11000);
set_user_gravity(id, 0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Otrzymales 300 grawitacji!");
}
if(kasa < 11000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-4000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(2000,10000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(30,100);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,65);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(7500,15000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
}
}
}
}
case 4:
{
if(kasa >= 5000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 5000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 7500)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(6000, 7500);
cs_set_user_money(id, kasa-7500);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 7500)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 12000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(12000, 14500);
cs_set_user_money(id, kasa-12000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 12000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(17000, 21300);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 8:{
if(kasa >= 10000){
set_user_footsteps(id, 1);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles buty szturmowca!");
}
if(kasa < 10000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by Wielkie Jol, 31.12.2013 10:09.