Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak Zmniejszyć DMG Rakiet

cod nowy

Najlepsza odpowiedź wirus5544 , 30.12.2013 12:10

aha okej dzięki że możnaa tak 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wirus5544

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.12.2013 10:56

Tak Jak w temacie mam int do 20k a chcę by rakietka zabieraala z 6khp co zrobić 



#2 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 30.12.2013 11:17

Standardowy kod obrażeń rakiety:

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

55.0 - podstawowe obrażenia rakiety

0.9 - ilość dodatkowych obrażeń za każdy punkt inteligencji i właśnie tutaj musisz sobie zmienić (jeśli dasz sobie 0.3, to rakieta będzie zadawała przy 20k inteligencji 6k obrażeń)

 

Powyższy kod musisz znaleźć w każdej klasie i perku, w którym jest rakieta i odpowiednio zamienić, jak podałem to wyżej.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#3 wirus5544

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.12.2013 11:25

aa jak wszędzie sie kod nie znajdzie tyko np w dwuch klasach jak zmienie  w dwuch klaach a reszt zosstanie tak samo ?



#4 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 30.12.2013 11:55

Do kazdej klasy musisz zrobic osobno.
  • +
  • -
  • 0

#5 wirus5544

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.12.2013 12:03

kurde wiem czytaj ze zrozumieniem chodzi mi o to że np w klasie kapral zmienie dmg z 0.9 na 0.3    i czy klasa np rakieciarz bendzie miala 0.9 dmg a klasa kapral 0.3 może tak być nic sie nie dzieje ?



#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 30.12.2013 12:06

Może, tak być i nic się nie stanie.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 30.12.2013 12:08

Każda klasa oddzielnie przydziela obrażenia za rakiety, jeśli w klasie x zmienisz na 0.3, a w klasie y zostawisz na 0.9, to obrażenia będą różne. Jedna klasa nie wpływa na drugą.


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#8 wirus5544

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 30.12.2013 12:10   Najlepsza odpowiedź

aha okej dzięki że możnaa tak 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych