Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] 1<<14 - Jak rozumieć taką wartość czasu?


Najlepsza odpowiedź sebul, 27.12.2013 19:00

http://pl.wikipedia....sunięcie_bitowe
W tym przypadku zwykłe potęgowanie liczby 2.
A jeśli chcesz ułatwienia, to korzystaj z tego

#define bitfloatvalue(%1) floatround((%1)*(1<<12))

i po prostu używasz tego z liczbami rzeczywistymi/zmiennoprzecinkowymi. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.12.2013 18:42

Witam,

korzystam z takiego stock'a , ale nie rozumiem jak posługiwać się długością jego efektów itp.

Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 70);
Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
    write_short( duration );
    write_short( holdtime );    
    write_short( fadetype );    
    write_byte ( red );        
    write_byte ( green );        
    write_byte ( blue );    
    write_byte ( alpha );    
    message_end();
}

Wiem, że edytując te wartości 1<<14, 1<<4, 1<<16 zmienią długość działania itp., lecz nie rozumiem ich sposobu bycia, a nigdzie nie mogę znaleźć wyjaśniania, ktoś by mi wytłumaczył?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2013 19:00   Najlepsza odpowiedź

http://pl.wikipedia....sunięcie_bitowe
W tym przypadku zwykłe potęgowanie liczby 2.
A jeśli chcesz ułatwienia, to korzystaj z tego
#define bitfloatvalue(%1) floatround((%1)*(1<<12))

i po prostu używasz tego z liczbami rzeczywistymi/zmiennoprzecinkowymi.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.12.2013 21:04

No okey, już rozumiem co to znaczy.

Ale jak mam rozumieć, że 1<<12 = 4096 = 1 sek, znaczy skąd się wzięła ta 1sek.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 23:25

Tak jest to interpretowane przez grę


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych