Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

uzywanie MAX_PLAYERS w kazdym pluginie


Najlepsza odpowiedź Rivit, 27.12.2013 12:35

chyba mam rozwiazanie.

Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18

i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx :)

Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.12.2013 11:03

Witam.
Ostatnio podczas zamieniania we wszystkich pluginach wszystkich tablic [33] na [MAX_PLAYERS+1] zauważylem ze to sie ciagle powtarza (dawalem define na poczatku kodu). I pomyslalem sobie: 'ej kolego, a co jak zwiekszysz sloty? Bedzie Ci sie chcialo otwierac 180 pluginów (CoD) i zmieniac to wszystko po kolei?'. Odpowiedz byla natychmiastowa: 'NIE!!'

stad moje pytanie.
Jak zrobic zeby uzywac MAX_PLAYERS bez koniecznosci dodawania w kazdym pluginie #define? Tak aby w razie zwiekszenia slotow zmienic tylko w jednym miejscu i przekompilowac wszystko. Myslalem zeby stworzyc plik .inc ale to tez wkurzajace bo ciagle trzeba #include <max>
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 11:22

Odpowiedź:


stworzyc plik .inc
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2013 11:34

A co jest złego w #define?
A tak ogólnie, to więcej slotów niż 32 raczej nigdy nie będziesz miał.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.12.2013 11:55

@upup

no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?

@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)

no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2013 12:07

@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)

no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?

Skoro od samego początku nie robiłeś tego w ten sposób, to teraz jak niby inaczej chcesz to zrobić? A to czy by mnie to wkurzało, nie ma nic do znaczenia, sam niejednokrotnie coś zmieniałem w swoim diablo we wszystkich itemach lub klasach, gdzie itemów mam grubo ponad 100 i jakoś nie byłem szczęśliwy z tego powodu.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.12.2013 12:35   Najlepsza odpowiedź

chyba mam rozwiazanie.

Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18

i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx :)

Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac
  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 12:56

no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?

 

Boże... Nie wiem jak obrać w słowa to co myślę, aby cie nie urazić...

Co do mozolnej pracy mógłbyś nawet stworzyć prosty program, który dodałby do każdego .sma #include <abc>...

To co wypisujesz jest największą głupotą nie do przyjęcia. Skoro cie "wkurza" dopisanie #include do każdego pliku i możliwość zmiany 1 linii w pliku .inc, aby zmienić wielkość wszystkich tablic, to co kiedy nie będziesz sobie umiał poradzić z błędem kompilacji ? 

Jeżeli już tak bardzo ci zależy to użyj pliku .inc, to prosta metoda, która powinna się sprawdzić.

Spoiler

 

@up

Skoro i tak rekompilujesz, to nie byłoby problemem nacisnąc Ctrl+V i F9 zamiast samego F9.


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.12.2013 17:13

@up
Jest różnica między bledami kompilacji, a dopisywaniem za kazdym razem #include. Bledy kompilacji naprawiasz i sie dzieje cos ciekawego, a dopisywanie jest monotonne, a przeciez czasu nie kupisz.

.inc?
no dobra, ale nie osobne. Skoro do kazdego pluginu dolacza sie amxmodx.inc to w nim to edytuje i po sprawie.
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 17:37

Udostępnisz komuś sma i będzie problem ponieważ nie będzie miał zmodyfikowanego inca

 

po za tym tablice dynamiczne ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.12.2013 17:43

@up
tez prawda, ale chyba kazdy zrozumie ze tam jest maxymalna liczba graczy

a jakis tutek o dynamicznych?
  • +
  • -
  • 0

#11 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2013 19:25

http://lmgtfy.com/?q...micznych amxx ?


GwynBleidD (27.12.2013 21:54):
A później się dziwić, że 40 pierwszych linków w google kieruje do tematów z jedyną odpowiedzią o treści: "Użyj google"...

  • +
  • -
  • -2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych