Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodanie do klasy 1hp.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolejorz1234

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2013 00:16

Witam dziś chciałem zrobić sobie klasę komandos z 1hp na start, lecz cos mi nie idzie, proszę o pomoc, wynagrodzę!

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_health(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Kokalovsky.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 23.12.2013 13:40

new const zdrowie = 0;

zmień na


new const zdrowie = 1;


  • +
  • -
  • 0

#3 EferenTM

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 23.12.2013 14:04

Ale mu chodzi ogólnie o 1hp, a to jest mnożnik coda, pkt umiejętności.
 
Zamień to: 

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_health(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
} 

Na to:

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
        set_user_health(id,1);
}

Powinno działać


Użytkownik .Eferen. edytował ten post 23.12.2013 14:09

  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych