Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie informacji w hud do pluginu.


Najlepsza odpowiedź Dziobak?, 23.12.2013 09:58

na w prawym dolnym rogu gdzieś, ale ja sobie to ustawie jak nie bd pasowało, tylko żeby to dodać :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.12.2013 21:01

Dało by radę dodać informację w hud do tego pluginu żeby wysietlało że np jak jesteś w drużynie CT to ci wyświetla CT: 0 | 5000  a jeżeli jesteś w TTt to ci wyświetla TT: 0 | 5000 i ile dana drużyna nabije dmg to zalicza.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Bonus dla druzyny"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Play"

new static IloscZadanegoDmg[2];
new exp_gracza[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(get_user_team(idattacker) == 1) // Terro
		IloscZadanegoDmg[0] +=damage;
	else	
		IloscZadanegoDmg[1] +=damage;
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
public Death()
{
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(IloscZadanegoDmg[0] >= 5000)
	{
		new Players[32], playerCount, id;
		get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
			
		for (new i=0; i<playerCount; i++) 
		{
			id = Players[i];
			exp_gracza[id] += 25 // tutaj jest przyklad mozesz dac cvar albo swoja zmienna
			
		}
		
	}
	else if(IloscZadanegoDmg[1] >= 5000)
	{
		new Players[32], playerCount, id;
		get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
			
		for (new i=0; i<playerCount; i++) 
		{
			id = Players[i];
			exp_gracza[id] += 25 // tutaj jest przyklad mozesz dac cvar albo swoja zmienna
			
		}
		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 11:29

@topic
Daloby rade

skoro to pytanie to odpowiadam
  • +
  • -
  • 0

#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2013 09:46

@topic
Daloby rade

skoro to pytanie to odpowiadam

 

A mógłbyś dodać ? Bo ja sam sobie z tym nie poradzę ;d


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 23.12.2013 09:54

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.12.2013 09:55

a gdzie  na ekranie?


  • +
  • -
  • 0

#5 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2013 09:58   Najlepsza odpowiedź

na w prawym dolnym rogu gdzieś, ale ja sobie to ustawie jak nie bd pasowało, tylko żeby to dodać :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych