Dało by radę dodać informację w hud do tego pluginu żeby wysietlało że np jak jesteś w drużynie CT to ci wyświetla CT: 0 | 5000 a jeżeli jesteś w TTt to ci wyświetla TT: 0 | 5000 i ile dana drużyna nabije dmg to zalicza.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Bonus dla druzyny" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Play" new static IloscZadanegoDmg[2]; new exp_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(idattacker) == 1) // Terro IloscZadanegoDmg[0] +=damage; else IloscZadanegoDmg[1] +=damage; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; } public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(IloscZadanegoDmg[0] >= 5000) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; exp_gracza[id] += 25 // tutaj jest przyklad mozesz dac cvar albo swoja zmienna } } else if(IloscZadanegoDmg[1] >= 5000) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT"); for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; exp_gracza[id] += 25 // tutaj jest przyklad mozesz dac cvar albo swoja zmienna } } return PLUGIN_CONTINUE; }