/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krupek"
new bool:a_dmg[33];
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const runa[][] = { "Brak", "Alabaster", "Golden", "Obsidian", "Lapis", "Indigo", "Crimson", "Shael"};
new const opisy_przedmiotow[][] = { "Zabij kogos aby dostac rune", "Cicho biegasz", "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", "Zadajesz wieksze obrazenia nozem", "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", "Masz LW premii niewidocznosci"};
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_clcmd("say /runa", "menu");
}
public client_connect(id)
{
UsunPrzedmiot(id);
}
public client_disconnect(id)
{
a_dmg[id]=false
UsunPrzedmiot(id);
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(is_user_bot(attacker) && random(9) == 0)
Wyrzuc(id);
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof runa-1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Menu(id)
{
new testmenu = menu_create("Widzisz menu?", "Menu_2");
menu_additem(testmenu, "Opis");
menu_additem(testmenu, "Wyrzuc");
menu_setprop(testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, testmenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:Opis(id)
case 1:Runa(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Opis(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_przedmiotu_gracza[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Runa: %s.", runa[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}
public Runa(id)
{
new testmenu = menu_create("Widzisz menu?", "Runa2_Handle");
menu_additem(testmenu, "Tak");
menu_additem(testmenu, "Nie");
menu_setprop(testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, testmenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Runa2_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:Wyrzuc(id)
case 1:Menu(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Wyrzuc(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wyrzuciles rune %s.", runa[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
}
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles %s.", runa[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
a_dmg[id]=true
}
case 2:
{
a_dmg[id]=true
}
case 3:
{
a_dmg[id]=true
}
case 5:
{
a_dmg[id]=true
}
case 6:
{
a_dmg[id]=true
}
case 7:
{
a_dmg[id]=true
}
}
}
/* Dmg ============================================================================================ */
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(a_dmg[idattacker] && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/