No więc tak dodałem do klasy 2x większy speed ale nie działa poprawnie ;/ chciałbym aby na nożu biegała 2x szybciej ale nie potrafię tego ogarnąć, jeżeli ktoś mógłby poprawić byłym wdzięczny
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Hardcor"; new const opis[] = "x2 dmg z m4a1 i deagle | x2 prędkość na nożu | 1/1 z noża PPM"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Soldat] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)*2.0); }
Na broniach ma biegać normalnie tylko na nożu 2x szybciej ma biegać.