Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Większy speed w klasie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.12.2013 23:57

No więc tak dodałem do klasy 2x większy speed ale nie działa poprawnie ;/ chciałbym aby na nożu biegała 2x szybciej ale nie potrafię tego ogarnąć, jeżeli ktoś mógłby poprawić byłym wdzięczny :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)        
new const nazwa[]   = "Hardcor";
new const opis[]    = "x2 dmg z m4a1 i deagle | x2 prędkość na nożu | 1/1 z noża PPM";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be"); 

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Soldat] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;

   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

                 

        if(weapon == CSW_M4A1)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);    



        if(weapon == CSW_DEAGLE)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 
	    	   	    

    }   

    return HAM_IGNORED;

}
public CurWeapon(id)
{ 
              set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)*2.0);

}

Na broniach ma biegać normalnie tylko na nożu 2x szybciej ma biegać.


  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 20.12.2013 00:02

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") 
public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
		new weapon = get_user_weapon(id)
		if (weapon != CSW_KNIFE ) 
		{
			set_user_maxspeed(id,250+kondycja*2)
		}
		else 
		{
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
		}
	}
}

Chyba tak ;) ale nie sprawdzałem


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.12.2013 00:14

Problem przy kompilacji :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 127
Header size:           1032 bytes
Code size:             2900 bytes
Data size:             1452 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements:   21768 bytes

1 Warning.
Done.


  • +
  • -
  • 0

#4 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 20.12.2013 00:20

public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id))
	{
		new weapon = get_user_weapon(id)
		if (weapon != CSW_KNIFE ) 
		{
			set_user_maxspeed(id,float(250+kondycja*2))
		}
		else 
		{
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
		}
	}
}


#5 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.12.2013 00:31

Dziękuje, działa :) Ale ja chcę żeby to działało tylko na tej klasie a to działa na wszystkich ;/


  • +
  • -
  • 0

#6 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 20.12.2013 00:38

public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id) && (ma_klase[id]))
	{
		new weapon = get_user_weapon(id)
		if (weapon != CSW_KNIFE ) 
		{
			set_user_maxspeed(id,float(250+kondycja*2))
		}
		else 
		{
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*2)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#7 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.12.2013 00:53

Serdecznie Dziękuje, oczywiście + za pomoc :)

 

PS. Można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych