mam tutaj coś takiego:
public zabij(const param[]){ new player=param[1]; client_cmd(player, "say_team @ ADMIN ZROBIL MI SCREENY!!!") client_cmd(player, "say_team @ ADMIN ZROBIL MI SCREENY!!!") client_cmd(player, "say_team @ ADMIN ZROBIL MI SCREENY!!!") client_cmd(player, "say_team @ ADMIN ZROBIL MI SCREENY!!!") client_cmd(player, "say_team @ ADMIN ZROBIL MI SCREENY!!!") client_cmd(player, "kill") cs_set_user_team(player,CS_TEAM_SPECTATOR); set_task (1.0, "unban") } public unban(player) { client_print(player, print_chat, "Pokaz screeny na csxxxs.eu-odbanujemy") client_print(player, print_chat, "Pokaz screeny na csxxxes.eu-odbanujemy") client_print(player, print_chat, "Pokaz screeny na csx.eu-odbanujemy") client_print(player, print_chat, "Pokaz screeny na cxxxs.eu-odbanujemy") client_print(player, print_chat, "Pokaz screeny naxxxu-odbanujemy") }W funkcji unban, chcę aby było to samo id co w funkcji zabij, próbowałem dawać player, ale wtedy =0
Chodzi o to, żeby client_cmd i client_print robiło się temu samemu graczowi