Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Sklep] Wytrzymałość perku (loteria)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 17.12.2013 20:27

Siemka, robię sklep lecz posiadam kod na naprawę perku (+50 Wytrzymałości) a ja potrzebuje loterii, tzn., gdy gracz kupi wytrzymałość perku to mu losuje od 0 do 100.

Daje kod, który posiadam:

if(kasa >= 4)
            {
                new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                if(uszkodzenia_perku+50>=100)
                {
                    cod_set_perk_durability(id, 100);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                }
                else
                {
                    cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+50);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x04 +50^x01 wytrzymalosci perku!");
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x04 %i", cod_get_perk_durability(id));
                }
                cod_set_user_gold(id, kasa-4);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

Drugie pytanie.

Posiadam kod aby gracz mógł kupić hp lecz nie mogę osiągnąć efekt (Kup Full Hp) tu kod na +x hp

if(kasa >= 2)
            {
                cod_set_user_gold(id, kasa-2);
                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles 80 HP!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

  • +
  • -
  • 1

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.12.2013 20:55

Nie jestem pewien ale sprawdz tą coś takiego :

			if(kasa >=naprawa)
			new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				{
			         cod_set_perk_durability(id, 100);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
			new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
			cod_set_perk_durability = random_num(0, 100);
			cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
			ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3] ^x03Wylosowales ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", wytrzymalosc);
			
		         cs_set_user_money(id, kasa-naprawa);
			 	}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3] ^x03Masz za malo Zlota!");

Nie jestem pewien.


  • +
  • -
  • 0

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 18.12.2013 14:57

A nie lepiej tak?

 

new los_wytrzymalosc = random_num(0, 100);
cod_set_perk_durability(id, los_wytrzymalosc);

 

Bo tego to ja nie rozumiem:

 

new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
            cod_set_perk_durability = random_num(0, 100);
            cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);

 

Pierwsze ustawiasz wylosowaną wartość a potem po co to dodajesz? Chyba że ja czegoś nie zrozumiałem w temacie

 

cod_set_perk_durability(id, wartosc) // ustawia wartość
cod_get_perk_durability(id) // pobiera wartość

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 20.12.2013 19:52

Zrobiłem menu"

menu_additem(menu, "Mikstura Pelnego Wzmconienia \d[ FULL HP ] \yKoszt: \r4 Zlota")
menu_additem(menu, "Mikstrua Wytrzymalosci \d[ Napraw Przedmiotu ] \yKoszt: \r4 Zlota")

I pobrałem sklep i kod wygląda tak:

if(kasa >= 4)
            {
                new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                if(uszkodzenia_perku+50>=100)
                {
                    cod_set_perk_durability(id, 100);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                }
                else
                {
                    cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+50);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x04 +50^x01 wytrzymalosci perku!");
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x04 %i", cod_get_perk_durability(id));
                }
                cod_set_user_gold(id, kasa-4);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

Lecz teraz chcę aby ktoś przerobił mi ten kod aby to była loteria a nie dana liczba wytrzymałości


  • +
  • -
  • 0

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.12.2013 21:53

to dodaj to

 

new los_wytrzymalosc = random_num(0, 100);
cod_set_perk_durability(id, los_wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 20.12.2013 22:06

if(kasa >= 4)
            {
                new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                new los_wytrzymalosc = random_num(0, 100); // losujemy wartosc wytrzymalosci
                if(uszkodzenia_perku+los_wytrzymalosc>=100)
                {
                    cod_set_perk_durability(id, 100);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                }
                else
                {
                    cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+los_wytrzymalosc);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x04 +%i^x01 wytrzymalosci perku!", los_wytrzymalosc);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x04 %i", cod_get_perk_durability(id));
                }
                cod_set_user_gold(id, kasa-4);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.12.2013 22:12

Jak już to tak:

 

if(kasa >= 4)
    {
        switch(5)
        {
            case 0: {
                new los_wytrzymalosc = random_num(0, 100); // losujemy wartosc wytrzymalosci
                cod_set_perk_durability(id, los_wytrzymalosc);
                
                //ustawiło mu wylosowaną wartość wytrzymałosci
            }
            case 1: {
                //nagroda
            }
            case 2: {
                //nagroda
            }
            case 3: {
                //nagroda
            }
            case 4: {
                //nagroda
            }
            case 5: {
                //nagroda
            }
        }
    }
    else
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 26.12.2013 16:37

A jak przerobić ten kod:

if(kasa >= 2)
            {
                cod_set_user_gold(id, kasa-2);
                set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles 80 HP!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zapomnij, masz za malo zlota!");
        }

Bo teraz, gdy gracz ma max hp może kupić i się zwiększa max hp. A to miało służyć aby gracz mógł uleczyć się do swojego max hp.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych