Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

AMX Show Nick v1.2 By Owner

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SamsunG95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzyśiek
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 17.12.2013 00:06

Chciałbym abyście przerobili mi plugin aby było tak jak na zdjęciu na dole 

otóż chciałbym aby po najechaniu na gracza był jego nick a pod nickiem jego hp 

i zeby było to rozmieszczone jak na zdjeciu ponieważ od góry troche lipnie 

 

 

 

tu macie sma pluginu 

 

 

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>
new gSyncMsgHandler
new bool:gInfo[33]
new cvar_save_result
 
public plugin_init() {
register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner")
register_clcmd("amx_centerid", "cmdCenterId", _, "<num> - 1 centruje ID, 0 brak")
cvar_save_result = register_cvar("amx_save_center", "1")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink")
gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj()
}
 
public fwdPreThink(id)
{
new id2, body
get_user_aiming(id, id2, body)
 
if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id2))
{
new name[32]
get_user_name(id2, name, 31)
set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, gInfo[id] ? -1.0 : 0.01, gInfo[id] ? -1.0 : 0.91, 1, 6.0, 0.1)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue))
}
}
 
public cmdCenterId(id)
{
new argv[10]
read_argv(1, argv, 9)
new key = str_to_num(argv)
 
client_cmd(id, "setinfo _hud %i", key)
}
 
public client_putinserver(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_save_result))
return PLUGIN_CONTINUE
new info[10]
get_user_info(id, "_hud", info, 9)
 
new key = str_to_num(info)
if(key)
gInfo[id] = true
else
gInfo[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

Załączone miniatury

  • post-38270-0-93897400-1387147952_thumb.png

Użytkownik SamsunG95 edytował ten post 17.12.2013 00:14

  • +
  • -
  • 0

76561198109083405.pngAddFriend.png

           

 

Pisząc do mnie na GG, wyślij mi jedną wiadomość przedstawiając się oraz napisz bez owijania w

 bawełnę, o co Ci chodzi. Wiadomości typu "siemka" , "cześć, jesteś?" będę ignorował, gdyż nie mam
  zamiaru doszukiwać się kto do mnie pisze i domyślać się co jest grane.
 

#2 SamsunG95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzyśiek
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 17.12.2013 15:33

.


  • +
  • -
  • 0

76561198109083405.pngAddFriend.png

           

 

Pisząc do mnie na GG, wyślij mi jedną wiadomość przedstawiając się oraz napisz bez owijania w

 bawełnę, o co Ci chodzi. Wiadomości typu "siemka" , "cześć, jesteś?" będę ignorował, gdyż nie mam
  zamiaru doszukiwać się kto do mnie pisze i domyślać się co jest grane.
 

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.12.2013 16:33





ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue))

To zmien na:





ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "%s^nHP:%d", name, get_user_health( id2 ) )

Użytkownik Albertd edytował ten post 17.12.2013 16:46

  • +
  • -
  • 0

#4 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 17.12.2013 16:40

@up

Widzę, że nie rozumiesz co on napisał.

 

@topic

Zmień to:

ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue))

Na:

ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s^n HP: %i", name, pev(id2, pev_health))


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#5 SamsunG95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzyśiek
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 17.12.2013 19:45

niby jest ok ale chce wysrodkowac to i dac troche nizej miedzy nogami zeby sie pojawial nick i hp 

 


  • +
  • -
  • 0

76561198109083405.pngAddFriend.png

           

 

Pisząc do mnie na GG, wyślij mi jedną wiadomość przedstawiając się oraz napisz bez owijania w

 bawełnę, o co Ci chodzi. Wiadomości typu "siemka" , "cześć, jesteś?" będę ignorował, gdyż nie mam
  zamiaru doszukiwać się kto do mnie pisze i domyślać się co jest grane.
 

#6 SamsunG95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzyśiek
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 17.12.2013 20:53

najlepiej zeby wymuszało u wszystkich center id

 


  • +
  • -
  • 0

76561198109083405.pngAddFriend.png

           

 

Pisząc do mnie na GG, wyślij mi jedną wiadomość przedstawiając się oraz napisz bez owijania w

 bawełnę, o co Ci chodzi. Wiadomości typu "siemka" , "cześć, jesteś?" będę ignorował, gdyż nie mam
  zamiaru doszukiwać się kto do mnie pisze i domyślać się co jest grane.
 





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych