Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ustawienie SOLID_NOT dla granata


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

  • Reputacja: 1 029
    Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.12.2013 21:54

Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na ustawienie SOLID_NOT dla granata?
Próbowałem w thinku, touchu i przy setmodel oczywiście - lecz nie trybi...

 

Ktoś wie jak temu zaradzić?


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1 869
    Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.12.2013 12:27

A po co Ci SOLID_NOT dla granata?


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

  • Reputacja: 1 029
    Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.12.2013 18:43

Chcę by granat przenikał przez ściany - tyle ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1 319
    Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 18.12.2013 15:43

moze cos takiego jak w peku duch kaprala (generala).
Tam gracz przenika. Moze sie przyda
  • +
  • -
  • 0

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1 869
    Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.12.2013 14:34

solid not nie załatwia przenikania przez ściany... Tutaj rolę odgrywa model kolizji granata, musisz praktycznie fizykę lotu granata od nowa napisać...


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6 559
    Godlike

  • Postów:11 993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 20.12.2013 17:46

Co do fizyki granatu tu masz już trochę kodu

http://amxx.pl/topic...conego-granatu/


  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!