I. Armia Krajowa:
1.
-Snajper
Statystki: 0 Inteligencji, 0 Zdrowia, 0 Wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: Awp, deagle
Umiejętności: Dodatkowe obrażenia z awp (150 dmg +int) oraz 1/5 z kosy
-Wyszkolony snajper
Statystyki: 20 inta, 30 zdrowia, 10 wytrzymałości, 40 kondycji
Wyposażenie: Awp, deagle
Umiejętności: Dodatkowe obrażenia z awp (150+int), 1/4 z kosy, +10 obrażeń z deagla
-Elitarny Snajper
Statystki: 40 inta, 50 zdrowia, 30 wytrzymałości, 55 kondycji
Wyposażenie: Awp, Scout deagle
Umiejętności: Dodatkowe obrażenia z awp (150 dmg +int), 1/3 z kosy, +15 obrażeń z deagla, 1/3 z scouta oraz flesh
-Legendarny Snajper
Statystki: 60 inta, 120 zdrowia, 60 wytrzymałości, 75 kondycji
Wyposażenie: Awp, scout, deagle
Umiejętności: Mniej widoczny podczas kucania. Dodatkowe obrażenia z awp (150 dmg +int), 1/2 z souta, 1/2 z kosy, +20 obrażeń z deagla
2.
-Komandos
Statystki: -10 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 30 Kondycji
Wyposażenie: Deagle
Umiejętności: 1/2 z noża
-Wyszkolony Komandos
Statystki: -10 inta, 30 zdrowia, 10 wytrzymałości, 55 kondycji
Wyposażenie: Deagle
Umiejętności: 1/1 z noża, +15 obrażeń z deagla
Elitarny Komandos
Statystki: -10 inta, 70 zdrowia, 15 wytrzymałości, 80 kondycji
Wyposażenie: Deagle, Usp lub glock oraz wszystkie granaty
Umiejętności: 1/1 z noża, +20 obrażeń z deagla, +10 z usp lub glock'a
-Legendarny Komandos
Statystki: -10 inta, 150 zdrowia, 25 wytrzymałości, 120 kondycji
Wyposażenie: Deagle, usp lub glock oraz wszystkie granaty
Umiejętności: 1/1 z noża, +40 obrażeń z deagla, +20 z usp lub glock'a, widzi niewidzialnych
3.
-Strzelec wyborowy
Statystki: -10 inta, 30 zdrowia, 5 wytrzymałości, -40 kondycji
Wyposażenie: Ak47, M4 oraz deagle
Umiejętności: Brak
-Wyszkolony Strzelec Wyborowy
Statystki: -10 inta, 50 zdrowia, 10 wytrztmałości, -20 kondycji
Wyposażenie: Ak47, M4 oraz deagle
Umiejętności: 1/10 oślepienia oraz 1/10 potrzęsienia ekranem przeciwnika oraz +10 dmg więcej z wszystkich broni
-Elitarny Strzelec Wyborowy
Statystki: -10 inta, 100 zdrowia, 25 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: Ak47, M4, deagle oraz HE
Umiejętności: 1/10 oślepienia, 1/10 potrzęsienia ekranem przeciwnika,ogranicznik rozrzutu oraz +15 dmg więcej z wszystkich broni
-Legendarny Strzelec Wyborowy
Statystki: -10 inta, 200 zdrowia, 30 wytrzymałości, 25 kondycji
Wyposażenie: Ak47, M4, deagle oraz HE
Umiejętności: 1/10 oślepienia, 1/10 potrzęsienia ekranem przeciwnika, ogranicznik rozrzutu oraz +25 dmg więcej z wszystkich broni, podwójny skok
4.
-Wsparcie ogniowe
Statystki: 0 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: Mp5 oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 2 rakietki
-Wyszkolone Wsparcie Ogniowe
Statystki: 20 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Mp5 oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 3 rakietki
-Elitarne Wsparcie Ogniowe
Statystki: 50 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: Mp5 oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 3 rakietki oraz +5 dmg z mp5
-Legendarne Wspracie Ogniowe
Statystki: 150 inta, 0 zdrowia, 20 wytrzymałości, 50 kondycji
Wyposażenie: Mp5 oraz usp lub glock
Umiejętności: 4 rakietki, +10 dmg z mp5 oraz zwiększona grawitacja
5.
-Saper
Statystki: 0 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: p90 oraz usp lub glock
Umiejętności: 3 miny
-Wyszkolony Saper
Statystki: 20 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: p90 oraz usp lub glock
Umiejętności: 4 miny
-Elitarny Saper
Statystki: 50 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: p90 oraz usp lub glock
Umiejętności: 4 miny oraz eliminator rozrzutu w p90
-Legendarny Saper
Statystki: 150 inta, 0 zdrowia, 20 wytrzymałości, 50 kondycji
Wyposażenie: p90 oraz usp lub glock
Umiejętności: 5 min, eliminator rozrzutu w p90 oraz podwójny skok
6.
-Rusher
Statystki: -10 inta, 50 zdrowia, 10 wytrzymałości, 25 kondycji
Wyposażenie: M3 oraz deagle
Umiejętności: Brak
-Wyszkolony Rusher
Statystki: -10 inta, 75 zdrowia, 15 wytrzymałości, 40 kondycji
Wyposażenie: M3 oraz deagle
Umiejętności: +5 obrażeń z M3
-Elitarny Rusher
Statystki: -10 inta, 120 zdrowia, 20 wytrzymałości, 80 kondycji
Wyposażenie: M3 oraz deagle
Umiejętności: +20 obrażeń z M3, grawitacja=450
-Legendarny Rusher
Statystki: -10 inta, 250 zdrowia, 20 wytrzymałości, 100 kondycji
Wyposażenie: M3 oraz deagle
Umiejętności: +40 obrażeń z M3, grawitacja=400, ogranicznik rozrzutu oraz x2 więcej obrażeń zadanych w plecy
7.
-Szturmowiec
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: M4 oraz deagle
Umiejętności: Brak
-Wyszkolony Szturmowiec
Statystki: 0 inta, 50 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: M4 oraz deagle
Umiejętności: Potrójny skok oraz 1/20 z M4
-Elitarny Szturmowiec
Statystki: 0 inta, 80 zdrowia, 0 wytrzymałości, 25 kondycji
Wyposażenie: M4 oraz deagle
Umiejętności: Potrójny skok oraz 1/15 z M4
-Legendarny Szturmowiec
Statystki: 0 inta, 150 zdrowia, 50 wytrzymałości, 50 kondycji
Wyposażenie: M4 oraz deagle
Umiejętności: Potrójny skok oraz 1/10 z M4
II. Armia Czerwona
1.
-Kapral
Statystki: 0 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 0 kondycji
Wyposażenie: Famas oraz usp lub glock
Umiejętności: 1 sekunda nieśmiertelności na rundę
-Wyszkolony Kapral
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Famas, usp lub glock oraz HE
Umiejętności: 2 sekundy nieśmiertelności na rundę
-Elitarny Karpal
Statystki: 0 inta, 50 zdrowia, 0 wytrzymałości, 30 kondycji
Wyposażenie: Famas, usp lub glock oraz HE
Umiejętności: 3 sekundy nieśmiertelności na rundę
-Legendarny Kapral
Statystki: 0 inta, 100 zdrowia, 0 wytrzymałości, 60 kondycji
Wyposażenie: Famas, usp lub glock oraz HE
Umiejętności: 5 sekund nieśmiertelności na rundę
2.
-Plutonowy
Statystki: 0 inta, -40 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: sg522 oraz Elite
Umiejętności: Posiada 3 apteczki, które kładzie na ziemi
-Wyszkolony Plutonowy
Statystki: 30 inta, -30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: sg522 oraz Elite
Umiejętności: Posiada 5 apteczek, które kładzie na ziemi
-Elitarny Plutonowy
Statystki: 50 inta, -20 zdrowia, 0 wytrzymałości, 50 kondycji
Wyposażenie: sg522 oraz Elite
Umiejętności: Posiada 7 apteczek, które kładzie na ziemi
-Legendarny Plutonowy
Statystki: 100 inta, -10 zdrowia, 0 wytrzymałości, 80 kondycji
Wyposażenie: sg522 oraz Elite
Umiejętności: Posiada 10 apteczek, które kładzie na ziemi oraz zmniejszona widoczność do 50
3.
-Sierżant
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 10 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Mp5 usp lub glock
Umiejętności: +10 hp za każde zabójstwo
Wyszkolony Sierżant
Statystki: 0 inta, 50 zdrowia, 20 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Mp5 usp lub glock
Umiejętności: +30 hp za każde zabójstwo
-Elitarny Sierżant
Statystki: 0 inta, 60 zdrowia, 40 wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: Mp5 usp lub glock
Umiejętności: +70 hp za każde zabójstwo
-Legendarny Sierżant
Statystki: 0 inta, 100 zdrowia, 80 wytrzymałości, 50 kondycji
Wyposażenie: Mp5 usp lub glock
Umiejętności: +150 hp za każde zabójstwo
4.
-Chorąży
Statystki: 0 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Gail oraz deagle
Umiejętności: Za pomocą klawisza "E" oślepia wszystkich w odległości zależnej od inta.
-Wyszkolony Chorąży
Statystki: Statystki: 30 inta, -20 zdrowia, 10 wytrzymałości, 40 kondycji
Wyposażenie: Gail oraz deagle
Umiejętności:Za pomocą klawisza "E" oślepia wszystkich w odległości zależnej od inta oraz 1/2 z kosy
-Elitarny Chorąży
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Gail oraz Deagle
Umiejętności: Za pomocą klawisza "E" oślepia wszystkich w odległości zależnej od inta oraz 1/1 z kosy
-Legendarny Chorąży
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Gail oraz deagle
Umiejętności: Za pomocą klawisza "E" oślepia wszystkich w odległości zależnej od inta, 1/1 z kosy, mniej widzialny
5.
-Porucznik
Statystki: 0 inta, 50 zdrowia, 30 wytrzymałości, -30 kondycji
Wyposażenie: Krowa, deagle oraz wszystkie granaty
Umiejętności: Odporny na 1 pocisk oraz +5 dmg z krowy
-Wyszkolony Porucznik
Statystki: 0 inta, 80 zdrowia, 55 wytrzymałości, -20 kondycji
Wyposażenie: Krowa, deagle oraz wszystkie granaty
Umiejętności: Odporny na 2 pociski oraz +10 dmg z krowy
-Elitarny Porucznik
Statystki: 0 inta, 100 zdrowia, 80 wytrzymałości, -10 kondycji
Wyposażenie: Krowa, deagle oraz wszystkie granaty
Umiejętności: Odporny na 3 pociski oraz +15 dmg z krowy
-Legendarny Porucznik
Statystki: 0 inta, 200 zdrowia, 130 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Krowa, deagle oraz wszystkie granaty
Umiejętności: Odporny na 3 pociski, +15 dmg z krowy oraz 1/10 szansy odbicia pocisku w przeciwnika
6.
-Kapitan
Statystki: 0 inta, -50 zdrowia, 50 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Awp, Autokampa oraz deagle
Umiejętności: Zmniejszona widoczność do 95
-Wyszkolony Kapitan
Statystki: 0 inta, -30 zdrowia, 60 wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: Awp, Autokampa oraz deagle
Umiejętności: Zmniejszona widoczność do 85
-Elitarny Kapitan
Statystki: 0 inta, -10 zdrowia, 80 wytrzymałości, 30 kondycji
Wyposażenie: Awp, Autokampa oraz deagle
Umiejętności: Zmniejszona widoczność do 65, +20 obrażeń z AutoKampy
-Legendarny Kapitan
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 100 wytrzymałości, 40 kondycji
Wyposażenie: Awp, Autokampa oraz deagle
Umiejętności: Zmiejszona widoczność do 50 oraz +30 obrażeń z AutoKampy
7.
-Major
Statystki: 0 inta, 0 zdrowia, 0 wytrzymałości, 10 kondycji
Wyposażenie: Aug oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 1 dynamit
-Wyszkolony Major
Statystki: 0 inta, 30 zdrowia, 0 wytrzymałości, 20 kondycji
Wyposażenie: Aug oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 2 dynamity
-Elitarny Major
Statystki: 0 inta, 50 zdrowia, 0 wytrzymałości, 30 kondycji
Wyposażenie: Aug oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 3 dynamity
-Legendarny Major
Statystki: 0 inta, 90 zdrowia, 0 wytrzymałości, 40 kondycji
Wyposażenie: Aug oraz usp lub glock
Umiejętności: Posiada 4 dynamity oraz wybucha po śmierci
Poproszę o wykonanie tych klas, nagradzam plusami oraz adminem na serwie .
Poproszę o wykonanie tych klas, nagradzam plusami oraz adminem na serwie .
Edited by alus, 14.12.2013 08:45.