Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Waga pliku *.amxx / Różnica w kompilacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2013 14:31

Cześć,

mam pytanie odnośnie kompilowania, otóż często (a raczej zawsze xD) widzę, jak pliki skompilowane przez generator (albo niektóre osoby) ważą więcej aniżeli ja bym sobie to skompilował lokalnie.

Na czym polega ta różnica? I czy lepiej, żeby ten plik ważył w tym przypadku więcej czy mniej?


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2013 14:39

Może to zależeć od opcji kompilacji użytych plików inc itp. itd.


  • +
  • -
  • 1

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2013 14:41

Wątpię, że chodzi o pliki inc, jeżeli są wykorzystywane podstawowe biblioteki (a w generatorze raczej nie ma niestandardowych?).

O co chodzi z tymi opcjami? Co to daje?


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2013 15:16

Wątpię, że chodzi o pliki inc, jeżeli są wykorzystywane podstawowe biblioteki (a w generatorze raczej nie ma niestandardowych?).

 

Mogą być to inne wersje plików inc nowsze zaktualizowane etc.
 

 

O co chodzi z tymi opcjami? Co to daje?

 

np. Kod do debugowania autoamtycznie dodawany przez kompilator


  • +
  • -
  • 1

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2013 15:22

I co on przykładowo daje? :P

 

Dam prosty przykład chociażby z pluginem ReasonKicker

 

Kompilacja z kompilatora 14.6kb

Kompilacja lokalna 6.10kb

 

Najwyżej dostane warna, ale sma ReasonKickera niżej :P

 

http://amxx.pl/kompi...easonKicker.sma

 

//edit

Raz mi skompilowalo do 14.6kb a teraz ciągle do 6.10kb i o co tu teraz chodzi xD Tak czy siak w temacie z nim waży on te 14.6kb (przynajmniej ja mam taką wersję pobraną)


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2013 15:26

np. to że amxx może śledzić gdzie aktualnie się znajduje wykonywany kod tak jakby byl w pliku sma dzieki czemu może dokladnie pokazać Ci gdzie jest błąd ( tak w skrócie jest to troche bardziej skomplikowane :P )

 

ewentualnie kompilator na amxx.pl dodaje backdoora :>


  • +
  • -
  • 1

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2013 15:28

Zapewne to drugie :D

 

Działa to obciążająco na serwer czy raczej robi niewielką różnicę? I jak to ustawić? :P


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2013 16:18

http://darkgl.amxx.p...try-kompilacji/


  • +
  • -
  • 1

#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.12.2013 17:05

Po aktualizacji amxmodx kompilator kompiluje sma do plików amxx o mniejszej wadze i zapewne na amxx.pl jest jeszcze ta stara wersja kompilatora, stąd skompilowane pliki tutaj więcej ważą, niż te które kompilujesz u siebie. Wiem to, bo zauważyłem to przy wrzucaniu plików amxx na serwer po tym jak po formacie lapka, pierwszy raz skompilowałem pliki sma nowszym kompilatorem. I to nie ma żadnego związku z debugowaniem pluginów, bo logi z jakichś błędów pokazywały i pokazują się tak jakbym je normalnie skompilował.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych