mam pytanie jak wstawic modele na mape w pliku *.mdl
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
modele
Temat rozp. Ryuu, 08.07.2009 12:10
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.07.2009 12:10
#2
Napisano 08.07.2009 13:45
cycler_sprite
#3
Napisano 08.07.2009 15:45
dzięki, ale nie o to chodzilo bo to wstawia plik *.spr (sprites) a ja chce *.mdl (model np.karton jakas trawa itp.0
#4
Napisano 08.07.2009 18:20
tam gdzie jest adres do sprite daj adres do modelu proste
#5
Napisano 09.07.2009 17:11
#6
Napisano 09.07.2009 18:18
Musisz tam wpisać ścieżke do modelu a nie go wybrać
#7
Napisano 09.07.2009 18:36
podalem taka sciazke C:Program FilesCScstrikemodelsorange.mdl
i wysakuje mi taki blad Mod_NumForName: C:rogram FilesSstrikeodelsrange.mdl not found !! ??
Edit: czyli chodzi oto ze ucina po literce po kazdym ukosniku ( )
i wysakuje mi taki blad Mod_NumForName: C:rogram FilesSstrikeodelsrange.mdl not found !! ??
Edit: czyli chodzi oto ze ucina po literce po kazdym ukosniku ( )
#8
Napisano 09.07.2009 18:38
Nie całą, tylko modelsorange.mdl
#9
Napisano 09.07.2009 18:42
ale znowu po "" ucielo litere
[ Dodano: 09-07-2009, 19:44 ]
dobra zrobilem po "" spacje czyli wyglada to tak models bigtree i teraz dziala
EDIT:pytanie od siebie czy jest jakis temat o modelingu (tzn. o robieniu wlasnych modeli *.mdl)
[ Dodano: 09-07-2009, 19:44 ]
dobra zrobilem po "" spacje czyli wyglada to tak models bigtree i teraz dziala
EDIT:pytanie od siebie czy jest jakis temat o modelingu (tzn. o robieniu wlasnych modeli *.mdl)
#10
Napisano 09.07.2009 18:53
Tutaj - nie.EDIT:pytanie od siebie czy jest jakis temat o modelingu (tzn. o robieniu wlasnych modeli *.mdl)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych