Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Saper - usuwanie min po okreslonym czasie

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2013 18:52

proszę o modyfikacje tej klasy tak by miny usuwaly sie po okreslonym czasie jesli nikt w nie nie wdepnie.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny (moc min +int), 100hp, 100% biegu, 100 wytrzymalosci.";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
{  
	ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{
		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}
public DotykMiny(ent, id)
{
        if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
 
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 40.0, 0.3, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 12.12.2013 18:59

Hmm, a jakby dodać 

set_task(30.0, "remove_entity",0,"",0,"b")

:& 
nie mam pojęcia szczerze czy by takie cuś zadziałało :) ale spróbuj 


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2013 19:11

juz tak probowalem, to nie przejdzie poniewaz usuwa miny innym graczom. Np ktos polozy mine, 20 sekund pozniej ktos inny tez polozy i za 10 sekund usunie je obu graczom.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 12.12.2013 19:17

a jakby: 

remove_entity(attacker);

bo nie mam juz pojęcia jak by to zrobic :P niestety :/


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2013 19:20

Nie wiem ogarnij to:
Spoiler


Czas do usunięcia możesz ustawić Cvarem(o ile mi się udało, bo dopiero zaczynam to ogarniać).

minetime 30
Jak nie zadziała to pisz.
  • +
  • -
  • 0

#6 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2013 20:08

Sr, ale nie mogę edytować poprzedniego posta: Spróbuj może tą opcję:

Spoiler


Użytkownik Sqwareck edytował ten post 12.12.2013 20:27

  • +
  • -
  • 1

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2013 20:50

Juz sobie poradzilem, zrobilem to w podobny sposob jak w up@. Mozna zamknac
 


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych