Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GunEXPMod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 jumper343

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 08.12.2013 19:54

Mam problem z gunexpmod,chodzi o to że w cwarach mam ustawione że za potrójne zabójstwo dostaje gracz 8exp'a a dodaje 13expa na dole dam gunexpmod.cfg i dodam jeszcze gunexpmod.txt proszę o poprawienie tego żeby za po 3 zabójstwo gracz dostawał 8EXP'a

 

gunexmod.cfg
 
//Spolszczenie wykonane przez ProMil z CS-Losser.pl.
//Uszanuj moja prace i nie kasuj naglowka.
 
// Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_enable "1"
 
// Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_savetype "0"
 
// Zapis expa na : 2 = Nick 1 = SteamID, 0 = IP.
gxm_save "1"
 
// Pokazuje twoj level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_level_text "1"
 
// Pokazywac ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_show_rank "1"
 
// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.
gxm_level_style "0"
 
// Dawac granaty na spawnie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_grenades "1"
 
 
// Ile zdobywasz punktow po zabiciu wroga.
gxm_xp "5"
 
// Aktywny bonus za potrojne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple "1"
 
// Ile dostajemy expa za potrojne zabicie?
gxm_triple_xp "8"
 
// Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrojne zabicie?
gxm_triple_kills "3"
 
// Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = tak, 0 = nie
gxm_ultra "0"
 
// Ile dostajemy expa za ultra zabicie?
gxm_ultra_xp "0"
 
// Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_ultra_kills "0"
 
// Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_admin_xp "0"
 
// Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?
gxm_extra_xp "0"

 

 

gunexpmod.txt
 
[en]
LEVEL_TEXT = Name: %s^n Level: %d^n Rank: %s^n
LEVEL_TEXT2 = /gLevel - /ctr[ /y%i /ctr] /gXP - /ctr[ /y%i /g/ /y %i /ctr]
LEVEL_TEXT3 = /gGun Level - /ctr[ /y%s /ctr] /gRank - /ctr[ /y%s /ctr]
LEVEL_HUD_TEXT = [Level : %i] [XP : %i / %i]^n[Gun Level : %s]^n[Rank : %s]
LEVEL_UP = /ctr%s /yreaches level /g%i!
 
BACK_MENU = Back
NEXT_MENU = Next
EXIT_MENU = Exit
INFO = Info/Help
ITEM_LIST = Items List
UNLOCKS_SHOP_TEXT = Unlocks Shop
DESCRIPTION = Buyzone is restricted and you must kill enemy to get experience,if you have needed amount of experience, then you gain a Level.
DESCRIPTION2 = By the Level you gain more new guns and you can pick up that gun ,what is your Level of gun.
CHOOSE_TEXT = Choose Gun
LAST_GUNS = Last selected Gun
TITLE_MENU_INFO = \yGunXpMod \wMain Menu^n^n
TITLE_MENU = \yLevel Weapons^n^n Level \r%i \d [%i / %i]
TITLE_MENU_SHOP = \yUnlocks Shop : Items^n^n Experience\d [%i / %i]^n^n
ACTIVE_MENU_SHOP = \r%d.\w %s - \y(Xp %d) - \yNot Bought^n
INACTIVE_MENU_SHOP = \d%d. %s - \d(\rNeed Xp %i\d) - \rNot Bought^n
INACTIVE_MENU_SHOP_BOUGHT = \d%d. %s - \d(\rBought\d)^n
ACTIVE_MENU = \w %s\y (Level %i)
INACTIVE_MENU = \d%s (\rNeed Level %i\d)
 
TRIPLE_XP = +%i for Triple Kill!
ULTRA_XP = +%i for Ultra Kill!
 
[pl]
LEVEL_TEXT = Nazwa: %s^n Poziom: %d^n Ranga: %s^n
LEVEL_TEXT2 = /gPoziom - /ctr[ /y%i /ctr] /gXP - /ctr[ /y%i /g/ /y %i /ctr]
LEVEL_TEXT3 = /gPoziom Broni - /ctr[ /y%s /ctr] /gRanga - /ctr[ /y%s /ctr]
LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
LEVEL_UP = /ctr%s /yZdobywa Poziom /g%i!
 
BACK_MENU = Wstecz
NEXT_MENU = Dalej
EXIT_MENU = Wyjscie
INFO = Info/Pomoc
ITEM_LIST = Lista Przedmiotow
UNLOCKS_SHOP_TEXT = Kup W sklepie
DESCRIPTION = Miejsce kupowania jest ograniczone. Musisz zabijac przeciwnikow, aby uzyskac doswiadczenie, az wbijesz jakis level.
DESCRIPTION2 = Poprzez wyzszy level zyskujesz nowe bronie. Od razu mozna odczuc, ze Glock to nie najwyzszy level broni :).
CHOOSE_TEXT = Wybierz nowa bron.
LAST_GUNS = Moja ostatnio uzywania bron.
TITLE_MENU_INFO = \yGunXpMod \wMenu Glowne^n^n
TITLE_MENU = \yPoziom Broni^n^n Poziom \r%i \d [%i / %i]
TITLE_MENU_SHOP = \yKup W Sklepie : Przedmiot^n^n Doswiadczenie\d [%i / %i]^n^n
ACTIVE_MENU_SHOP = \r%d.\w %s - \y(Xp %d) - \yNie kupione^n
INACTIVE_MENU_SHOP = \d%d. %s - \d(\rPotrzebne Xp %i\d) - \rNie Kupione^n
INACTIVE_MENU_SHOP_BOUGHT = \d%d. %s - \d(\rKupione\d)^n
ACTIVE_MENU = \w %s\y (Poziom %i)
INACTIVE_MENU = \d%s (\rPotrzebny Poziom %i\d)
 
TRIPLE_XP = +%i za Potrojne Zabicie!
ULTRA_XP = +%i za Ultra Zabicie

 

!
 


#2 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.02.2014 23:23

Może dlatego, że gracz dostaje za potrójne zabicie exp podstawowy za zabicie (5 expa) + bonus 8 expa za triple? Ustaw za triple killa 3 expa i powinno dać 8 ^^.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych