Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Poradnik] Jak dodać ciche chodzenie - najłatwiejsza rzeczCiche chodzenie

cod nowy ciche chodzenie cod nowy klasa perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 11:40

Witam!
 
W tym poradniku chcę pokazać jak dodać umiejętność ciche chodzenie do klasy/perku.
Jest to najprostsza rzecz ,którą można dodać. Nawet naprawdę zieloni mogą się to tego zabrać :)
Także zapraszam.
  • Otwieramy klasę/perk najlepiej przez program AMXX Mod X Studio ,bądź notatnik
  • Dodajemy do include:
#include <fun>
  • Następnie szukamy "public cod_perk_enabled(id)" lub "public cod_class_enabled(id)" (zależy czy dodajemy do perku czy klasy)
  • I dodajemy:
set_user_footsteps(id, 1);
  • Kolejnie do "public cod_perk_disabled(id)" lub "public cod_class_disabled(id)"  dodajemy:
set_user_footsteps(id, 0);
  • Muszę wspomnieć ,że w niektórych klasach/perkach nie będzie publica cod_class_disabled lub  cod_class_enabled ,więc wtedy dodajemy cały public:
Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Przykładowy perk:
Załączony plik  butyszturmowego.sma   416 bajtów  149 Ilość pobrań
  butyszturmowego.amxx
 
 
Przykładowa klasa:
Załączony plik  szturmowy.sma   770 bajtów  230 Ilość pobrań
  szturmowy.amxx

Użytkownik Benio101 edytował ten post 08.12.2013 12:04
drobne techniczne

  • +
  • -
  • 4

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.12.2013 17:22


Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
} 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
}

 

Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 08.12.2013 17:24

  • +
  • -
  • 0

#3 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 19:17

Po co ma dodawać ma_klase skoro ta zmienna nie jest tu używana??


  • +
  • -
  • 1

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 19:29

 


Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
} 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
}

 

Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled

 

 

 do tej umiejętności nie jest potrzebne ma_klase dlatego nie tłumaczyłem
znalazł się znawca wszystkiego ;__;
 


  • +
  • -
  • 2

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.12.2013 22:35

Dałem plusa tylko i wyłącznie ze względu na Twój avatar, bo taki poradnik już chyba był.


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.12.2013 00:04

Nazwa zmiennej nie ma wiekszego znaczenia. Mogloby byc tosty_z_serem.
Chodzi tutaj o sprawdzenie, czy gracz ma te konkretna klase. Jest to przydatne np. gdy ustawiamy niewidke przy kucaniu. Gdyby nie w.w. zmienna, najprawdopodobniej kazdy mialby te moc. W tym przypadku kroki ustawia sie i usuwa w cod_class_enabled/disabled, wiec nie ma potrzeby implementowania ma_klase.
  • +
  • -
  • 0

#7 witek95

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Lubsko
Offline

Napisano 13.07.2015 16:31

czemu gdy dodaje na serwer to buguje caly serwer i wogóle nie słychać kroków? Nawet jak wezme inna klase


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, ciche chodzenie, cod, nowy, klasa, perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych