Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z monetami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slicli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 07.12.2013 11:28

Witam mam problem z Monetami, poniewać chciałbym aby znajdowały się za HP, lecz nie potrafię tego ustawić oto plugin na Monety :

 

Załączony plik  systemmonet.sma   7,24 KB  30 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx

 

A oto wygląd HUD w codmodzie :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);
		
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d", 
		    nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	new hp = get_user_health(id);
	
	set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[EXP : %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[Perk : %s]|[HP : %d]", 
	    nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Oraz nie wiem dlaczego monety są dodawane nawet jak jestem sam na serwerze, chociaż ustawiłem w CVARY że minimalna ilość graczy to 3.

 

Proszę o szybką pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 17:32

System  monet zmień na ten:

 

Spoiler

Wrzuć do kompilatora.

A co do drugiego problemu:

1) Nie ma Cvaru na ilość graczy na serwerze przy których nabijane są monety.

2) Exp też ci nabija jak jesteś sam??


  • +
  • -
  • 0

#3 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 07.12.2013 18:10

2 problem już rozwiązałem sam, lecz to co napisałeś wyżej nie zmienia położenia Monet za HP, a zależy mi na tym aby było : HP : 212 | Monety : 100 

 

I nie wiem jak zmienić właśnie położenie tego HUD w monetach.


  • +
  • -
  • 0

#4 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 14:43

Spoiler

 

Jak to nie zadziała, podaj screena jak to u ciebie wygląda.


Użytkownik Sqwareck edytował ten post 08.12.2013 14:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych