Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszenie zakończenia rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 richi92

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Richi
  • Lokalizacja:B-B
Offline

Napisano 06.12.2013 22:34

Witam.

 

Jako iż dawno nie pisałem żednych pluginów i zapomniałem części komend mam drobny problem.

 

Otóż potrzebowałbym 2 rzeczy.

 

1. Sczytywanie wyniku druzyny Terro oraz CT i mozliwość ustawiania go.

       Czyli np, TT ma 2 wygrane a CT 1, ale CT zrobilo jakąś tam misje i ma otrzymać dodatkowo 2 punkty. Czy jest możliwość czegoś takiego czy nie bardzo, albo czy w RoundEnd można by było wymusić logevent TerroWin albo CTerroWin?

 

2. Czas skończenia rundy.

      Chodzi o to, że np. TT zabilo jakąś tam osobe z Ct która była kluczowym punktem i powinni wygrać już runde jednak zostały jeszcze 2 minuty rundy i paru żywych CT. Czy jest możliwość skończenia rundy (wymuszenia RoundEnd) i rozpoczęcia nowej bez zabijania CT?

 

 

Ważniejsze jest Tutaj ta druga część, gdyż pierwszą da się jakoś obejść.

 

Licze na szybką odpowiedź i z góry dziekuje za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 richi92

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Richi
  • Lokalizacja:B-B
Offline

Napisano 08.12.2013 02:54

Jeśli nie da sie to trudno, Ale dodatkowe pytanie:

 

Czy ktoś wie jaka wartość entity zmienia się podczas wziecia hosta?

 

Czyli jakie entity ma host przed wzieciem(np EV_SZ_classname jest "hostage_entity") a jakie po wzieciu(po użyciu e na hoscie przez ct)?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych