Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Statystyki w codzie.



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bioly05

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • GG:
  • Lokalizacja:Czarna
Offline

Napisano 03.12.2013 13:50

Witam, mam problem ze statystykami w codzie. Chodzi mi o punkty zdrowia, inty itp. Problem polega na tym, że jak ktoś wbije już koło 420lvl to ma wszystkie statystki na full, a cod jest max 501lvl. Chciałbym, aby max statystki wbijały się przy 501lvl`u, a nie przy tym 420, bo to bezsens jest. Do załącznika dodaję .sma silnika coda. Proszę o pomoc:)Załączony plik  cod_evolution.sma   41,14 KB  14 Ilość pobrań
  cod_evolution.amxx


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na ZabijamBoLubie.pl
 
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 03.12.2013 14:21


public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

Tu zmieniasz maksymalne wartości statystyk, zwiększ po prostu limity na np. 250 czy ile tam wychodzi przy 501 lvl.

		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < 150) {
				if(ilosc > 150 - inteligencja_gracza[id])
					ilosc = 150 - inteligencja_gracza[id];
				inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			} else ColorChat(id, RED, "[Cod EvolutioN]^x01 Maxymalny poziom Inteligencji osiagniety");
			
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < 225) {
				if(ilosc > 225 - zdrowie_gracza[id])
					ilosc = 225 - zdrowie_gracza[id];
				zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				ColorChat(id, RED, "[Cod EvolutioN]^x01 Maxymalny poziom Zdrowia osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < 175) {
				if(ilosc > 175 - wytrzymalosc_gracza[id])
					ilosc = 175 - wytrzymalosc_gracza[id];
				wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				ColorChat(id, RED, "[Cod EvolutioN]^x01 Maxymalny poziom Wytrzymalosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < 250) {
				if(ilosc > 250 - kondycja_gracza[id])
					ilosc = 250 - kondycja_gracza[id];
				kondycja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				ColorChat(id, RED, "[Cod EvolutioN]^x01 Maxymalny poziom Kondycji osiagniety");
			
		}
		case 4:
        {       
			if(player_armor[id] < 200) {
				if(ilosc > 200 - player_armor[id])
					ilosc = 200 - player_armor[id];
				player_armor[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else
				ColorChat(id, RED, "[Cod EvolutioN]^x01 Maxymalny poziom Armoru osiagniety");
        
		}

  • +
  • -
  • 0

#3 bioly05

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • GG:
  • Lokalizacja:Czarna
Offline

Napisano 03.12.2013 14:35

To jest ustawione odpowiednio, ponieważ dałem sobie od razu max lvl i statystyki były odpowiednio do możliwości ich przyznania.


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na ZabijamBoLubie.pl
 
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 03.12.2013 15:51

No to maksymalny lvl zmień na 420, albo zrób sobie tabele expa, poradnik jest na forum.


  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 03.12.2013 18:12

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyDiablo ModProblemy

do

ModyCall of Duty ModProblemy
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych