Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Assassin

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.12.2013 17:34

nazwa: Assassin (Klasa Premium)

Opis/zdolności : mniejsza Grawitacja(250) i widoczność na nożu(30) +2 koki

HP : 130 

Wytrz: 120

kondycjia : 30

int : 10

Broń : m4 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 xMaliNax

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.12.2013 17:46

proszę bardzo oto plisk .sma 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "mniejsza Grawitacja(250) i widoczność na nożu(30) +2 koki";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 130;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 120;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

xgpo.jpg
 

#3 Chory H

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.12.2013 18:57

dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych