Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 01.12.2013 16:15

A więc chciałem użyć w innym pluginie wcześniej zdefiniowanych rzeczy w innym. np.

stan_konta_gracza[id] z banku do mojego pluginu, abym tam mógł dodać pareset  dolarów.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.12.2013 16:16

Natywy. 


  • +
  • -
  • 1

#3 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 01.12.2013 17:58

A dokładniej dodać gdzieś w jakimś inc natyw, czy w pluginie public natives()?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.12.2013 19:02

Tworzysz natyw i odnosisz sie do niego w ustalobym publicu
register_native("nazwa_natywu", "public_do_ktorego_sie_odnosisz")
...
public jakistam(id)
return stan_konta_gracza[id]

Potem tworzysz sobie plik inc i wklepujesz tam native jakis_natyw(id)
Mam nadzieje ze zakumales xD
Polecam oblookac biblioteke codmoda i silnik
  • +
  • -
  • 1

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.12.2013 20:11

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/


  • +
  • -
  • 1

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 01.12.2013 20:29

Zarejestruj sobie komendę serwerową która będzie dawać $$ dla podanego ID :)
A później w drugim pluginie zrób wykonanie tej komendy.
  • +
  • -
  • 0

#7 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 01.12.2013 20:47

Zrobiłem tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>

public plugin_init()
{
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    register_native("stan_konta_gracza", "PoczatekRundy")
}

public PoczatekRundy()
{
    for (new id=0; id < 32; id++)
    {
        return stan_konta_gracza[id]
        new prez = random_num(1,10)
        switch(prez)
        {
            case 1
            {
                stan_konta_gracza[id] += 100000;
            }
Do codmod.inc dodałem:
 
 
native stan_konta_gracza[id]
native cod_set_user_coins(id, wartosc)
native cod_get_user_coind(id)
I dalej underdefined symbol :/
@donaciak to już studiowałem parę razy.
GwynBleidD (01.12.2013 23:04):
Kod wrzucamy za pomocą znaczników code, a nie quote... quote to cytat...

I proszę dodawać numery linii, aby łatwiej było się odnieść do konkretnego fragmentu kodu.

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 01.12.2013 23:03

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.12.2013 22:28

Natyw do public_natives xD
Btw zrob sobie oddzielny inc
A to bd wgl dzialac chlopaki?? Bo nie jstm pewny
  • +
  • -
  • 1

#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.12.2013 23:03

1. Natyw to nie tablica, a funkcja! A ty go jak tablicy używasz...

2. Natywu NIE używasz w funkcji w której jest on zarejestrowany, ale w funkcji w której dołączasz plik .inc

3. W public poczatek_rundy wykonujesz return, a za nim jeszcze jest kilka instrukcji. Masz świadomość, że one się NIE wykonają?


  • +
  • -
  • 2

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#10 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.12.2013 08:14

public plugin_natives()
{
  register_native('przyladowy_natyw','funkcja_natywu')
}
public funkcja_natywu(id)
  return stan_konta[id];

to dodajesz do pluginu gdzie ten stan_konta jest.

w drugim pluginie przed plugin init dodajesz

native przykladowy_natyw(id);

i gdy uzyjesz przykladowy_natyw(id) dostaniesz stan konta z drugiego pluginu.  Najprostrzy gotowy przykład.


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych