Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z 2 klasami na serwerze. Serwer pada

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kalibovers

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.11.2013 18:11

Otóż mam 2 klasy które po włączeniu i zresetartowaniu serwera wyłączają go. Wysle kod jednej z nich :

Errorów żadnych nie ma :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Diablo";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 5DMG(+int) z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Ventri

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:227
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.11.2013 18:32

Wrzuciłeś plik .spr do sprites a ghost.mdl do models ?


  • +
  • -
  • 0

4_22.png


#3 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 28.11.2013 23:23

@up

Nie udzielaj się jesli nie masz nic sensownego do powiedzenia.

 

 

Otóż mam 2 klasy które po włączeniu i zresetartowaniu serwera wyłączają go. Wysle kod jednej z nich :

Errorów żadnych nie ma :

 

Rozumiem, że serwer się wyłącza.

Wyłącza się w momencie, gdy puścisz rakietę ?

Czy po wyłączeniu wyskakuje okienko serwer shutting down ?

Czy druga klasa też posługuje się czymś w stylu rakiety ?


  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#4 Kalibovers

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.11.2013 19:44

Nie, nie.

Serwer działa a gdy włączę tą klase i zmienie mape serwer pada.

Ta druga klasa dostaje losową broń i losowe um. 

Nie nie wyskakuje shutting down ;'/


  • +
  • -
  • 0

#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 29.11.2013 19:49

Daj logi z konsoli jak serwer się wyłącza


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych