Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywolanie funkcji po dotnieciu innego gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KillerBee

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.11.2013 17:05

witam

 

mam oto taki kod (uzywam hamsandwich)

public DotykGracza(ent, id) {
	if(!pev_valid(ent) || !pev_valid(id)) return HAM_IGNORED;

	if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ent)) {
		if(get_user_team(id) == 2 && get_user_team(ent) == 1) {
			// kod
		}
		if(get_user_team(id) == 1 get_user_team(ent) == 1) {
			// kod
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public Cos(id, pid) {
	// kod
}

chce do tego dorobic ze jak TT dotknie innego TT to wlacza mu sie pasek od paki (bartime) i gdy odejdzie od niego znika i nie wykona sie funkcja Cos(id, pid)

bartime zeby trwal 4 sekundy i zeby po tym czasie wykonala sie funkcja Cos(id, pid)

 

id - indeks gracza dotykajacego

pid - index gracza dotykanego



#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 26.11.2013 17:19

set_task / remove_task ( wraz z sprawdzaniem pozycji )


  • +
  • -
  • 0

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.11.2013 17:26



#define CZAS 2.0

public DotykGracza(ent, id) {
	if(!pev_valid(ent) || !pev_valid(id)) 
		return HAM_IGNORED;
	
	new data[2];
	data[0] = id;
	data[1] = ent;
	
	if(is_user_alive(id) && is_user_alive(ent)) {
		if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(ent) == 1) {
			if(!task_exists(6000+id)){
				
				set_task(CZAS , "Cos", 6000+id, data, 2);
				createBarTime(id, CZAS, 0);
				
			}
			
			
			if(task_exists(5000+id))
				remove_task(5000+id);
			
			set_task(0.1, "UsuwajEfekt", 5000+id, data, 2);
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}



public Cos(data[2]) {
	new id = data[0];
	new pid = data[1];
	
	if(task_exists(5000+id))
		remove_task(5000+id);
	
	// twoj kod
	client_print(id, 3, "xD");
}

public UsuwajEfekt(data[2]){
	new id = data[0];
	
	if(is_user_connected(id))
		createBarTime(id, 1.0, 100);
		
	if(task_exists(6000+id))
	remove_task(6000+id);
}


stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
	
}

Ale, lepsze będzie tak jak napisał Dark pobieranie odległości między graczami :P


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 KillerBee

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.11.2013 17:31

patrzac na twoj kod to gdy nawet odejdzie pasek jak i funkcja sie wykona

 

DarkGL moge prosic o przyklad? nie mam zielonego pojecia jak to moge zrobic



#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.11.2013 17:34

patrzac na twoj kod to gdy nawet odejdzie pasek jak i funkcja sie wykona

 

DarkGL moge prosic o przyklad? nie mam zielonego pojecia jak to moge zrobic

Nope? Przetestuj?

 

Tylko, że dotyk między graczami występuje wtedy kiedy jeden biegnie w drugiego lub stoją na sobie.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych