#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new bool:blokada;
public plugin_init(){
register_plugin("Blokada HE", "1.0", "MarWit & d0naciak")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "ItemDeploy", 1); //rejestruje wychwycenie przelaczenie na granata
}
public NewRound(){
blokada = true
set_task(13.0, "Odblokuj")
}
public ItemDeploy(iEnt)
{
if(!blokada || !pev_valid(iEnt)) //sprawdzam czy blokada jest na true oraz czy byt (granat) istnieje
return HAM_IGNORED;
new id = pev(iEnt, pev_owner); //pobieram wlasciciela broni do zmiennej id
if(!is_user_alive(id)) //sprawdzam czy wlasciciel zyje
return HAM_IGNORED;
ChangeWeaponFrom(id, CSW_HEGRENADE, 4); //Zmieniam bron na inna niz granat
return HAM_IGNORED;
}
public Odblokuj()
blokada = false
stock ChangeWeaponFrom(id, iCswId, iSlot) //Stock stworzony na podstawie tego z linku ktory pozwala na zmiane broni na inna niz podana
{
//From: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1583068
new iWeapon = get_pdata_cbase(id, 367 + iSlot, 5);
while(iWeapon > 0)
{
if(get_pdata_int(iWeapon, 43, 4) == iCswId)
break;
iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, 42, 4);
}
if(iWeapon > 0)
if(get_pdata_cbase(id, 373, 5) == iWeapon)
ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon);
}