Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowy typ misji jaki warunek?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2013 13:30

Witam dziś z nudów przeglądałem forum w poszukiwaniu pluginu na misje do cod mod i jedyne jakie mnie zaciekawiły to te http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/ . Oczywiscie chciałem sprobowac dodac do tych misji nowe na przyklad ,,zabij x osob z noza" bazujac na misji ,,zabij x osob HS".Wszystko fajnie misje mozna wybrac z menu wyswietlany jest postep w hud oraz nazwa misji jednak po zabiciu gracza z noza nie jest zaliczany postep tylko ciagle jest 0/5.Tutaj pojawia sie moje pytanie czy moglby ktos naprowadzic mnie jak zrobic by po zabiciu z noza naliczany byl postep?.W sma po zmodyfikowaniu public wyglada tak:

 

public DeathMsg()
{
new id = read_data(1);
new vid = read_data(2)
new hs = read_data(3);
new knife = read_data(4);
if( is_user_connected(id) && get_user_team(id) != get_user_team(vid) )
{
if( ePlayerQuestType[id] )
{
switch(ePlayerQuestType[id])
{
case KILL: 
{ 
add_progress(id, 1) 
}
case HEADSHOT: 
{ 
if(hs) add_progress(id, 1);
}
case KNIFE:
{
if(knife) add_progress(id, 1);
}
}
}
}


} 

Za pomoc nagrodze +.Jezeli napisalem w zlym dziale to proszę o przeniesienie.Pozdrawiam

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.11.2013 15:47

Pozamieniaj to co poniżej i powinno działać.

enum {
    NONE = 0,
    KILL = 1,
    SUBSTRATES = 2,
    DISARM = 3,
    HEADSHOT = 4,
    RESUCE_HOSTAGES = 5,
    DMG = 6,
    KNIFE = 7
}

new QuestInfoMessage[][] = {
    "Brak Questa %i",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob",
    "Musisz podlozyc bombe jeszcze %i razy",
    "Musisz rozbroic bombe jeszcze %i razy",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob headshotem",
    "Musisz uratowac jeszcze %i razy hosty",
    "Musisz zadac jeszcze %i obrazen",
    "Musisz zabic jeszcze %i osob nozem"
}

public DeathMsg()
{
    new id = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    new knife = read_data(4);
    if( is_user_connected(id) && get_user_team(id) != get_user_team(vid) )
    {
        if( ePlayerQuestType[id] )
        {
            switch(ePlayerQuestType[id])
            {
            case KILL:
                {
                    add_progress(id, 1)
                }
            case HEADSHOT:
                {
                    if(hs) add_progress(id, 1);
                }
            case KNIFE:
                {
                    if(knife) add_progress(id, 1);
                }
            }
        }
    }
    
}

public menu_first_handle(id, menu, item)
{

    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    
    new menu2 = menu_create("Wybierz Quest:","menu_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<MaxQuest;i++)
    {    
        if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item)
        {
                        
            switch(ArrayGetCell(gTyp, i))
            {
                case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case KNIFE: formatex(formats, 127, "Zabij %i Nozem Nagroda: %i expa",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
            }
            menu_additem(menu2, formats);
        }
    }
    iPlayerPrzedzial[id] = item;
    menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 7);
    menu_display(id,menu2,0)
    menu_destroy(menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

Znany jako oeN.


#3 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.11.2013 13:08

proszę moderatora o zamkniecie tematu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych