Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Ninja" i 6 innychcod mod klasy

klasa cod mod cod mod klasy cod mod klasy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukas 9220

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Staszów
Offline

Napisano 17.11.2013 19:01

Próbowałem robić klasy na generatorze, lecz na serwerze nie działają jak powinny.

Proszę o wykonanie tych klas jeżeli ktoś potrafi.

 

1)

Nazwa:Ninja

Opis:Ninja ma 1/2 ppm, 1/5 deagl oraz x3 podskoki.

Bronie:Nóż, deagl

Statystyki

Zdrowie:100

Kondycja:100

Inteligencja: 100

Wytrzymałość:100

2)

Nazwa:Kucak

Opis:Kucak jest niewidzialny podczas kucania z nożem i ma +5 dmg z m4.

Bronie:M4, deagl, nóż

Statystyki

Zdrowie: 100

Kondycja: 100

Inteligencja: 150

Wytrzymałość:100

3)

Nazwa:Rakietnik

Opis:Rakietnik ma 4 rakiet i x2 skok.

Bronie:Ak 47, deagl

Statystyki

Zdrowie: 100

Kondycja: 100

Inteligencja: 150

Wytrzymałość:100

 

4)

Nazwa:Speedruner

Opis:Szybki 1/3 z m3, 1/4 deagl

Bronie:M3, deagl

Statystyki

Zdrowie:100

Kondycja: 150

Inteligencja: 100

Wytrzymałość:100

 

 

Klasy premium

1)

Nazwa:AssasinXXL,

Opis:Zmniejszona grawitacja,niewidzialny, 3 podskoki, 1/1 z ppm, 1/3 deagl

Bronie:Deagl

Statystyki

Zdrowie: 200

Kondycja:200

Inteligencja: 150

Wytrzymałość:200

Klasa na poziom B

 

2)

Nazwa:InzynierXXL

Opis:Inzynier moze postawic 1 dzialko, 2 podskoki, +10dmg z mp5

Bronie:MP5, deal

Statystyki

Zdrowie: 150

Kondycja: 150

Inteligencja: 200

Wytrzymałość:150

Klasa na poziom C

3)

Nazwa:Terminator

Opis:1/1 awp, 1/8 famas, 3 rakiet, 2 podskoki.

Bronie:AWP, Famas, deal

Statystyki

Zdrowie:200

Kondycja: 150

Inteligencja:200

Wytrzymałość:200

Klasa na poziom D

3)

Nazwa:RamboXXL

Opis:1/8 m4, 1/3 deal, 1/2 he, pelen magazynek i 200hp za zabicie.

Bronie:M4, deagl, he

Statystyki

Zdrowie:200

Kondycja:200

Inteligencja:150

Wytrzymałość:200

Klasa na poziom E

 

Robiłem samodzielnie w generatorze, ale nie działa mi to ! Dlatego piszę o pomoc :) Z góry dziękuje :)



#2 jestemdobry

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 17.11.2013 19:20

Łapaj rakietnika (wrzuc to w kompilator)

(w nazwe wpisz codclass_Rakietnik.amxx):

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Rakietnik";
new const opis[]    = "Ma 4 rakiety,2 skoki.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}
 



#3 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.11.2013 21:18

AssasinXXL:

http://amxx.pl/kompilator/?mode=view&pid=1867981&fname=codclass_AssasinXXL.sma // SMA
http://amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=1867981&fname=codclass_AssasinXXL.sma // AMXX

Speedrunner:

http://amxx.pl/kompilator/?mode=view&pid=1867992&fname=codclass_Speedruner.sma//SMA
http://amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=1867992&fname=codclass_Speedruner.sma // AMXX

Użytkownik GeDox edytował ten post 17.11.2013 21:23

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod, mod, cod mod, klasy, cod mod klasy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych